اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ز اوایل اسفند پارسال تاکنون با آغاز شیوع ویروس کرونا از۵۷ هزار و ۷۴۳ واحد صنفی در خوزستان بازرسی شد و ۲۸ هزار و ۷۰۱ از این تعداد اخطار گرفتند.
امیرحسین نظری بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا در خوزستان تلاش شد تا با تغییر کاربری خط تولید برخی واحدهای تولیدی و یا راه‌اندازی کارگاه‌های جدید تولید لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، کمبود این کالاها در این استان برطرف شود و خوشبختانه اکنون هیچ کمبودی در تامین کالای بهداشتی و ضدعفونی در خوزستان وجود ندارد.

وی افزود: سه واحد تولید دستکش یکبار مصرف با ظرفیت تولید ۲ میلیون عدد ، ۴۶ واحد تولید ماسک با ظرفیت تولید ۴۴۹ هزار و ۵۹۵ عدد، سه واحد تولید لباس یکسره پزشکی با میزان تولید ۲۲۳ هزارو۲۲۵ عدد ، چهار واحد تولید الکل اتانول طبی با میزان تولید ۱۰میلیون و ۹۹۹هزار و ۳۳۸ لیتر ، ۶ واحد تولیدی ژل و محلول ضدعفونی کننده دست با توان تولید ۹۹۶ هزارو۶۴۰کیلوگرم و همچنین یک واحد ضدعفونی کننده محیط با ظرفیت تولید ۴۱هزارو ۲۵۶ کیلوگرم در ماه در خوزستان فعال هستند.

پلمب هشت هزار و ۲۴۳ واحد صنفی متخلف دربحث کرونا در خوزستان

نظری ادامه داد: هشت هزار و ۲۴۳ واحد متخلف در بحث کرونا که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند از ابتدای شیوع این ویروس در خوزستان تاکنون پلمب شدند و بازرسی از واحدهای صنفی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: از اوایل اسفند پارسال تاکنون با آغاز شیوع ویروس کرونا از۵۷ هزار و ۷۴۳ واحد صنفی در خوزستان بازرسی شد و ۲۸ هزار و ۷۰۱ از این تعداد اخطار گرفتند.

با شیوع ویروس کرونا ثبت نام اصناف در وزارت بهداشت برای دریافت کد بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجباری شده است.

بازرسان سازمان صمت ، تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و دارو نیز از وضعیت رعایت اصول بهداشتی توسط اصناف و نحوه فعالیت واحدهای صنفی بازدید، و چگونگی رعایت پروتکلهای بهداشتی را مورد رصد قرار می‌دهند.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار