اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
شاگردان بهنام سراج علی رغم بازی‌های خوبی که ارائه می‌دهند اما در گلزنی ناکام‌اند.
صنعت نفت آبادان پس از انتخاب بهنام سراج به عنوان سرمربی تیم، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد. این تیم فرصت های زیادی را برای کسب امتیازات لازم جهت به دست آوردن کسب سهمیه از دست داد اما به گفته مربیانش به دلیل کم شانسی و فرصت سوزی های مداوم در گلزنی نتوانستند به اهدافشان دست پیدا کنند.

با دنبال کردن این تیم می توان روند بازی و ترکیب هجومی شاگردان سراج را شناخت. بیشتر مربیانی که تیمشان مقابل صنعت نفت دیدار کردند، از بازی خوب و زیبای نفتی ها تمجید کرده اند. تیمی که میلاد جهانی بهترین پاسور و عیسی آل کثیر یکی از برترین گلزنان لیگ را در اختیار دارد، اکنون در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد.

نکته قابل توجه در بازی های صنعت نفت موقعیت سازی این تیم و شوت های به سمت دروازه های حریف است. نفتی ها با حضور عیسی آل کثیر در نوک خط حمله و پشت سر آن ها طالب ریکانی و میلاد جهانی، مثلث هجومی قدرتمندی را تشکیل داده اند که مدافعان همه تیم ها را آزار می دهند.

بهنام سراج درباره دلیل عدم نتیجه گیری این تیم در برخی از بازی ها می گوید چند بازی است عدم گلزنی برایشان مشکل‌ساز شده است. موقعیت های زیادی ایجاد می کنند ولی گل نمی زنند و شاگردانش در آستانه گلزنی روی شکم سیری ضربه می‌زنند.

او در رابطه با سیستمش می گوید دوست دارد هجومی بازی کند و هیچ‌وقت دفاعی بازی نمی‌کند.

آن ها شانسی برای کسب سهمیه و یا رتبه بالاتر ندارند اما با توجه به عملکردی که در چند بازی گذشته شان به نمایش گذاشته اند، با تقویت تیم و حفظ بازیکنان کنونی می توانند فصل آینده در قالب یک تیم مدعی ظاهر شوند. صنعت نفت را اکنون پس از حضور در ادوار مختلف لیگ برتر باید یک تیم باتجربه نامید و آن ها می توانند باتوجه به تجربه سالیان خود، در فصل جدید رقابت ها نمایشی متفاوت از خود نشان دهند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار