اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
دانش‌آموزان دختر و پسر استان خوزستان در مرحله نهایی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش آوایی موفق به کسب ۱۶ رتبه برتر شدند.
علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با برگزاری اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش آوایی در روز گذشته ۲۸ مردادماه، اسامی برگزیدگان این بخش اعلام شد که در این بخش دانش‌آموزان خوزستانی موفق به کسب ۱۶ رتبه برتر شدند.

وی بیان کرد: مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان کشور در بخش آوایی ۲۱ تا ۲۵ مردادماه به صورت مجازی برگزار شد. 

وی گفت: در رشته قرائت تحقیق؛ مهدی حویزه‌نژاد در پایه یازدهم رتبه سوم، مریم سبزه‌زاری در پایه هشتم رتبه اول، سارا جنامی در پایه دهم رتبه اول، لیلا سواری در پایه یازدهم رتبه دوم و هدیه بیت‌عبید در پایه دوازدهم رتبه چهارم را به دست آوردند. 

بلاسم، مرضیه دریس در پایه متوسطه اول با رتبه پنجم و ندا امیری در پایه متوسطه دوم با رتبه اول را برگزیدگان رشته قرائت ترتیل معرفی کرد و افزود: در رشته مداحی، حسین عسکری رتبه اول را از آن خود کرد. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان گفت: همچنین حسین بذری در پایه دهم رتبه پنجم، حسن حزباوی در پایه یازدهم رتبه پنجم، عبدالکریم عساکره در پایه دوازدهم رتبه اول و زینب رخیصی در پایه دهم رتبه چهارم رشته حفظ عمومی را به دست آوردند. 

وی گفت: همچنین در رشته حفظ ۲۰ جزء زهرا زاده‌اریفی در پایه متوسطه اول رتبه دوم، در رشته حفظ ۱۰ جزء در پایه متوسطه اول زهرا بهبهانی‌اسلامی رتبه چهارم و حسین سهیلی‌فر در پایه متوسطه دوم رتبه اول و مسعود رئوف در رشته حفظ ۵ جزء در پایه متوسطه دوم رتبه اول را از آن خود کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار