اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
پس از خداحافظی با مسجدسلیمانی‌ها
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: این رسمش نیست که من را تک و تنها مقابل بازیکنان قرار دهند و به خاطر مشکلات مالی از بازیکنان خواهش کنم بیایند بازی کنند.
مهدی تارتار پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: قبل از این که درباره بازی صحبت کنم باید از یک سری از افراد تشکر کنم. از تماشاگران که نمونه بودند و خیلی به ما کمک کردند و اصحاب رسانه که ما را خوب پوشش دادند تشکر می‌کنم. هیات مدیره که افراد صادق و سالمی هستند باید تشکر کنم و فقط افسوس که کاری نمی‌توانند بکنند و قانون دست آن‌ها را بسته است. در عمر مربی‌گری‌ام تا به حال چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم و خیلی به من سخت گذشت. از کادرفنی و گروه پزشکی، تدارکات و مدیررسانه تشکر می‌کنم ولی از یکی دو نفر هم نمی‌گذرم.

او ادامه داد: از آن یکی دو نفری که مرا با هزار امید به این شهر آوردند. من صحبت اولیه را با هیات مدیره انجام ندادم و با شخصی در استان صحبت کردم. نمی‌خواهم اسم او را بیاورم اما به من قول های زیادی داد. او گفت هیچ مشکلی نخواهیم داشت و خیالت راحت باشد و مثل کوه پشتت هستیم. متاسفانه این اواخر جواب تلفن مرا هم نداد و از او نمی‌گذرم.

تارتار اضافه کرد: برای پارس جنوبی خیلی ناراحتم. این پیش‌بینی را سال گذشته انجام داده بودم و گفته بودم تیمی که بضاعت نداشته باشد نمی‌ماند. پارس سال اول در لیگ برتر پنجم شد، سال دوم دوازدهم شد و امسال هم سقوط کرد. این داستان برای نفت مسجدسلیمان هم ممکن است وجود داشته باشد. این تیم شخصیتش شکل گرفت و همه زحمت کشیدند ولی سال آینده این‌گونه نیست. باید پای کار بیایید چرا که از نزدیک همه شاهد هستند که این شهرهیچ چیز به جز تیم نفت ندارد. باید از آقای زاهری نماینده‌مان تشکر کنم که هیچوقت تیم را تنها نگذاشت و هر وقت از او خواستیم به ما کمک کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: امیدوارم آقای ورناصری هم پای کار بیاید. این رسمش نیست که من را تک و تنها مقابل بازیکنان قرار دهند و به خاطر مشکلات مالی از بازیکنان خواهش کنم بیایند بازی کنند. یکی نیاید و بگوید ما کوتاهی کردیم و عذرخواهی می‌کنیم اگر بعد از 8 ماه که چک‌ها پاس نشده است. از بازیکنان با شرفم تشکر می‌کنم و خیلی مردانگی کردند. از همه هواداران خداحافظی می کنم و این آخرین کنفرانس من در این شهر بود و امیدوارم این موفقیت برای نفت ادامه داشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار