اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در پیامی روز پزشک را تبریک گفت .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان در پیامی روز پزشک را به همکاران خود تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

پزشکی حرفه‌ای آسمانی است؛ چرا که نه تنها به جسم بیمار سلامتی می‌بخشد، که به روح او نیز جان می‌دهد؛ و حرفه ای سراسر عشق و اخلاص است، اگر آن را با اخلاق، مهربانی و فروتنی عجین کنیم و چون لباس مقدسش، سپید باشیم و زلال، مورد لطف و عنایت پروردگار قرار خواهیم گرفت.

این روزها کادر درمانی بیمارستان‌ نفت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته‌اند. در شرایطی که ویروس منحوس کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هم ‌وطنانشان عیان می‌کنند.

یکم شهریور ماه ، روز پزشک را که زادروز بوعلی سینا است و فرصتی برای پاسداشت حرفه‌ای چنین ارزشمند، به تمام همکاران عزیزم که به کار و تلاش خویش، نگاهی آسمانی دارند و به سوگند و عهد خود با خدای بزرگ وفادار هستند، صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم همه ما حرمت و منزلت این حرفه و بینش و دانش و حکمت درآمیخته با آن را پاس بداریم و تا واپسین دم حیات، التیام دهنده درد جسم و آرام بخش روح بیماران ‌مان باشیم.

عزت و سربلندی همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار