اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز هر گونه تیراندازی به سمت مردم روستای ابوالفضل( ع) این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: ماموران این فرماندهی تنها برای اجرای حکم قضایی به این روستا مراجعه کردند.
سرهنگ محسن دالوند افزود: عصر امروز فرماندار،دادستان،عوامل اجرائی شهرداری اهواز و ماموران انتظامی به روستای یاد شده برای بازپس گیری زمینهای بنیاد مستضعفان از افرادی که غیر قانونی آن را تملک کرده بودند مراجعه  کردند که با واکنش تعدادی از افراد حاضر در محل مواجه شدند.

وی اظهار داشت: این افراد به تحریک ساکنان منطقه  و توسط اشخاصی به هویت معلوم از ورود عوامل به زمین های بنیاد مستضعفان جلوگیری کرده و با حمله به عوامل اجراییات شهرداری سنگ پرانی کردند و جاده  را نیز بسته و از ورود خودروهای شهرداری و سایر عوامل جلوگیری کردند.

سرهنگ دالوند گفت: این افراد همچنین به سمت ماموران انتظامی حمله ور شده و  علیرغم خویشتنداری ماموران انتظامی متاسفانه به حمله خود ادامه داده که در این رابطه چهار نفر  از ماموران  انتظامی  و یکی از عوامل اجرائی شهرداری زخمی شدند.

وی گفت در ادامه عوامل انتظامی جهت جلوگیری از ادامه درگیری جمعیت را  متفرق کردند و با انجام اقدامات ایجابی موضوع خاتمه پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب  افزود: متاسفانه برخی افراد فرصت طلب و سودجو با هدف جریجه دار کردن احساسات مردم اقدام به انتشار تصاویر ساختگی مبنی بر زخمی نمودن اهالی روستای ابوالفضل(ع)نموده که این موضوع جو سازی خبری در فضای مجازی است.

سرهنگ دالوند به انتشار دهندگان این تصاویر هشدار داد از نشر هر گونه اخبار و شایعه پراکنی که موجب برهم زدن آرامش و امنیت عمومی و تشویش اذهان عمومی می شود خودداری کنند زیرا پلیس فتا در حال رصد آنهاست.

پیشتر معاون دادستان اهواز نسبت به زمین خواری در روستای ابوالفضل(ع) اهواز هشدار داده بود.

منطقه یاد شده در حومه کلانشهر اهواز واقع شده که با توجه به گسترش حاشیه نشینی در این کلانشهر، عدم جلوگیری از ساخت و سازهای منطقه یاد شده مشکلات جدی برای اهواز در آینده متصور خواهد بود. 
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار