اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن سه نفر و مصدومیت ۱۶ تن بر اثر تصادف تریلر و اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان خبر داد.
دکتر فرهنگ کره‌بندی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه تصادف تریلر و اتوبوس حامل کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان که ساعت ۶:۴۰ امروز (۲۲ شهریورماه) در محور اهواز – آبادان رخ داد، سه نفر کشته شدند.

وی افزود: در این حادثه ۱۶ نفر نیز مصدوم شدند که دو نفر از این مصدومان به بیمارستان سینا کارون و ۹ نفر به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند. پنج نفر نیز در محل درمان شدند.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در این خصوص اظهار کرد: ساعت ۶:۳۷ صبح شنبه (۲۲ شهریورماه) برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر در کیلومتر ۱۵ جاده اهواز به آبادان به سامانه ۱۲۵ اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه خودروی اتوبوس پس از برخورد با قسمت عقبی تریلر حامل بار جدول‌های بتونی، از جاده منحرف شده و  قسمت جلوی آن به شدت دچار خسارت فیزیکی می‌شود.

قنبری بیان کرد: نیروهای امداد و نجات آتش‌نشانی اهواز، با رسیدن در محل به سرعت کار خود را آغاز کرده و با استفاده از ابزار تخصصی خودروی نجات، به انجام عملیات پرداختند.

وی افزود: آتش‌نشانان ابتدا دو نفر از سرنشینان فوت‌شده که هر دو مرد بودند را از درون خودرو خارج کرده و سپس کار خارج کردن راننده فوت‌شده درون خودرو را آغاز کردند. این قسمت از عملیات به علت ضربه شدید که به جلوی خودرو وارد شده بود، با استفاده از ابزار تخصصی و استفاده از وینچ خودروی نجات میسر شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیروهای اعزامی آتش‌نشانی از دو ایستگاه آتش‌نشانی اهواز و یک ایستگاه آتش‌نشانی کارون ساعت ۹:۰۸ پایان عملیات را اعلام کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار