اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
سرپرست علوم پزشکی اهواز خبر داد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به افزایش تعداد شهرهای قرمز استان به شش شهر، از قرار گرفتن اهواز و شوشتر در وضعیت قرمز کرونا خبر داد.
دکتر فرهاد ابول نژادیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و ساده‌انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌ کرونا در خوزستان هستیم. طبق آخرین بررسی‌ها، شهرهای اهواز و شوشتر، نیز در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

وی افزود: متاسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان افزایش پیدا کرده است و در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان، افراد بستری و فوتی‌های این بیماری افزایش یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هم‌اکنون شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، بهبهان، امیدیه و آغاجاری در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

ابول‌نژادیان تصریح کرد: اخیراً افراد بیشتری درگیر این بیماری شده‌اند که علائمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند و سن ابتلا نیز به شدت کاهش پیدا کرده است؛ نوجوانان، جوانان و میانسالان نیز درگیر این بیماری شده‌اند.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت استان خوزستان بسیار شکننده است اما متاسفانه هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مردم علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از هر گونه حضور در آیین‌ها و تجمعات، بازارچه‌های غیر رسمی و... به شدت پرهیز کنند، دست‌های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار