اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
معاون امنیتی استاندار خوزستان:
ولی‌الله حیاتی گفت: همه تدابیر ما این است که زائران از مبدأ به سوی مرزهای چهارگانه حرکت نکنند و فرمانداران از مبادی شهرهای خود اجازه حرکت را به آنها ندهند.

ولی‌الله حیاتی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی شورای اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور عراق اعلام کرده است که زائران خارجی را برای مراسم اربعین حسینی امسال پذیرش نمی‌کند؛ بنابراین مرزهای چهارگانه (شلمچه، چذابه، مهران و خسروی) روی زائران حسینی بسته شده است.

وی افزود: همه تدابیر ما باید این است که زائران از مبدأ به سوی مرزهای مذکور حرکت نکنند و در این زمینه همه فرمانداران شهرستان‌ها توجیه شدند که از مبادی شهرستان‌های خود اجازه ندهند که زائران به سوی مرزها حرکت کنند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد: با اقناع‌سازی فرهنگی که انجام خواهد شد و مردم نیز به دلیل مسائل کرونا برای حفظ سلامتی خود به مرزها مراجعه نکنند چرا که هیچ‌گونه زیرساخت خدمات‌رسانی در مرزها وجود ندارد و قطعاً با مشکل مواجه خواهند شد.

وی در خاتمه بیان کرد: برنامه‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار