اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:
نماینده ولی‌فقیه استان خوزستان گفت: باید مواظب باشیم که مطالبه‌گری همراه با فحاشی نباشد چرا که در نسنجیده مطالبه کردن ممکن است مسیر مطالبه‌گری منحرف شود.
سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه استان خوزستان در جمع مطالبه‌گران مردمی استان با اشاره به وظیفه اصلی مطالبه‌گر اظهار کرد: شرط اول و وظیفه اصلی مطالبه‌گر، مطالبه از احکام و تکالیف الهی است.

وی افزود: خداوند وظیفه اول انسان را تقوا قرار داده است و این اولین مطالبه یک مطالبه‌گر است و باید بر تمام مسؤولین و مردم سایه بیفکند، کما اینکه متاسفانه در برخی کارگزاران نظام دیده نمی‌شود.

امام جمعه شهر اهواز با اشاره به رویه مطالبه‌گری و پرداختن به مشکلات مردم گفت: رهبر انقلاب بارها در مساله مطالبه‌گری عنوان کردند که در مطالبه‌گری و سوت زنی باید انصاف رعایت شود تا جایی که جای ظالم و مظلوم عوض نشود.

موسوی‌فرد تصریح کرد: باید مواظب باشیم که مطالبه‌گری همراه با فحاشی نباشد چراکه فحاشی و نسنجیده مطالبه کردن ممکن است بار حقوقی ایجاد کند و مسیر مطالبه‌گری منحرف شود.

وی بیان کرد: اگر مطالبه‌گری و فریاد برای حق‌خواهی با بستن جاده و به چالش کشیدن انقلاب پیش برود قطعا باعث انحراف جریان مطالبه‌گری می‌شود، در موضوع کوی ابوالفضل و غیزانیه همین مساله باعث چالش شد و ضدانقلاب سواستفاده کرد.

موسوی‌فرد درایت و سنجیده مطالبه کردن را مساله اصلی مطالبه‌گری دانست و اذعان کرد: در مساله کوی ابوالفضل، غیزانیه و امثالهم که برخی سازمان‌ها نیز هم اکنون درگیر آن هستند، زمین خواری است و اگه میخواهید مطالبه‌گر باشید باید قانونی و سنجیده ورود کنید.

امام جمعه اهواز ضمن انتقاد از مسؤولین تصریح کرد: مسؤولینی که در کشور نشستید، چرا پیگیر وضع خوزستان نیستید؟ چرا دولت تمکین نمی‌کند و مساله خوزستان را در دستور کار و حل مشکلات مردم قرار نمی‌دهد؟

نماینده ولی فقیه استان خوزستان بر انقلابی مطالبه کردن تایید کرد و گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب باید مطالبه‌گر و پیگیری حل مشکلات مردم باشیم و نباید از مطالبه‌گری کوتاه بیاییم اما نسنجیده هم نباید مطالبه‌گری کنیم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار