شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

شوشان: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز  از برگزاری نخستین همایش سبک زندگی امام حسین (ع) در آذرماه سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با اعلام این خبر، افزود:  این همایش یکی از سلسله همایش های سبک زندگی ائمه اطهار (ع) است که در سالجاری بر حسب دستور معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و به همت منطقه شش دانشگاه آزاد اسلامی ( استان خوزستان) و به میزبانی واحد اهواز در 12 آذرماه سالجاری برگزار می شود.

وی در ادامه ضرورت معرفي يك سبك زندگي مناسب به جامعه و جلوگیری از نفوذ تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام در کیفیت زندگی اقشار جامعه را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش خواند و اظهار داشت: همایش سبک زندگی امام حسین (ع) در دو محور فردی و اجتماعی و با موضوعاتی همچون بررسی سبک زندگی عبادی امام حسین(ع)،  بررسی روشهای صحیح بهره وری از عمر در نگاه امام حسین (ع)،  بررسی جایگاه اعتدال در انجام وظایف دینی از نگاه امام حسین (ع)، نقش تفکر در هدایت انسان از دیدگاه امام حسین (ع)، بررسی التزام امام حسین (ع) به سنت نبوی و علوی در رویکرد اجتماعی، بررسی دو مفهوم قناعت و ساده زیستی در زندگی امام حسین (ع)و... برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند مقالات خود را در سه بخش دانشجویی، اساتید و کارکنان (ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی)  و در دو محور فردی و اجتماعی تا تاریخ 20/8/92 از طریق پورتال دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی الکترونیکی www.iauahvaz.ac.ir  ارسال نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار