اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
معاون طرح‌های توسعه شرکت برق منطقه‌ای استان خبر داد
معاون طرح‌های توسعه برق شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان از تحویل آخرین محموله تجهیزات پست‌های برق GIS استان خبر داد.

مهدی ابوعلی گله‌داری در خصوص تجهیزات پست‌های دوازده‌گانه GIS در خوزستان اظهار کرد: آخرین محموله تجهیزات سوئیچ‌گیر پست‌های ۱۳۲ کیلوولت GIS تحویل این شرکت شده و وارد خوزستان شده است.

وی افزود: این تجهیزات از شرکت ABB سوئیس به صورت صد درصدی تا قبل از اعمال تحریم‌های آمریکا، خریداری شده بود و در خط مونتاژ تولید شرکت نیروترانس بوده است. آخرین محموله تجهیزات سوئیچ‌گیر نیز وارد استان شده و به این ترتیب در مجموع 12 دستگاه که اصلی‌ترین قسمت پست‌های GIS است، تحویل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شده است.

معاون طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: مبلغ قرارداد این تجهیزات با شرکت نیروترانس، یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بوده و از محل اعتبارات توسعه و پایداری شبکه برق استان خوزستان تامین شده است.

ابوعلی گله‌داری بیان کرد: به منظور احداث ۱۲ پست ۱۳۲ کیلو ولت GIS  قراردادی با شرکت پارسیان تحت عنوان "تامین تجهیزات تکمیلی، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی" منعقد شده که در حال اجرا است.

وی افزود: بخشی از این تجهیزات نیز شامل سازه تجهیزات، لاین تراپ، جرثقیل سقفی، یراق‌آلات و کلمپ، کابل آلومینیومی، ترانس ولتاژ و جریان تامین شده است و مابقی تجهیزات سفارش‌گذاری شده و در حال تولید هستند.

معاون طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: برای مقابله با آلاینده‌ها و شرایط نامساعد جوی مانند ریزگردها، ایجاد ۱۲ پست ۱۳۲ کیلو ولت GIS در خوزستان برنامه‌ریزی شده است که عملیات کلنگ‌زنی این پست‌ها به صورت همزمان برگزار شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار