اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه رگبار و رعد و برق نقطه‌ای به همراه وزش باد شدید در برخی نقاط استان خبر داد.
محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بنا بر بررسی نقشه‌های هواشناسی، امروز در پاره‌ای از نقاط استان خوزستان به ویژه نواحی شمالی، شرق و ارتفاعات استان به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری و شرایط همرفت و وجود رطوبت، رگبار و رعد و برق نقطه‌ای به همراه وزش باد شدید موقتی مورد انتظار است.

وی افزود: جریانات جوی تا فردا روی منطقه جنوبی خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع شرجی در برخی مناطق، گفت: بیشترین میزان رطوبت در ۲۴ ساعت گذشته تا صبح امروز (۱۰ مهرماه) در مسجدسلیمان ۹۲ درصد، آبادان و گتوند ۸۸ درصد، بندر ماهشهر و بهبهان ۸۵ درصد، ایستگاه کشاورزی اهواز ۸۲ درصد، شادگان ۸۱ درصد، اهواز، بستان و هندیجان ۷۹ درصد، شوشتر ۷۵ درصد، امیدیه ۷۳ درصد، آغاجاری ۷۰ درصد، حسینیه اندیمشک و لالی ۶۸ درصد، شوش ۶۵ درصد و صفی‌آباد دزفول ۶۵ درصد گزارش شده است.

سبزه‌زاری ادامه داد: همچنین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در مسجدسلیمان ۲۲ میلی‌متر، لالی ۵.۵ میلی‌متر، شوشتر ۲.۷ میلی‌متر، حسینیه  ۲.۲ میلی‌متر و گتوند ۲ میلی‌متر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۳۹.۴ و دهدز با ۱۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۷.۵ تا ۳۹.۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار