اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
عصر یکشنبه ۱۲ مهرماه، نخستین جلسه راهبری توسعه مدیریت خوزستان (شهید رجایی) با حضور استاندار خوزستان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار و شهردار اهواز و همچنین مدیران دستگاه‌ها در محل استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست، از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، دستگاه‌های که بالاترین امتیاز را در مجموع دو بُعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه‌های پنج‌گانه در سال ۱۳۹۸ کسب کردند، معرفی شدند.

شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان، در گروه زیر بنایی و توسعه زیرساخت، اداره امور اقتصادی و دارایی استان در گروه عمومی و قضایی، اداره کل دامپزشکی در گروه تولیدی و خدماتی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای در گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی به‌عنوان برترین‌ها در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شرکت توزیع نیروی برق استان و اداره کل راه و شهرسازی هم نیز از میان دستگاه‌های اجرایی سطح استان، بالاترین رشد دوسالانه را در امتیازات شاخص عمومی و اقتصادی کسب کردند.

در ادامه این نشست نیز اداره کل پشتیبانی امور دام، که موفق به کسب رتبه برتر در طرح سنجش رضایتمندی مردم در اجرای حقوق شهروندی و نظام الهی شده بود ازجمله ادارات برتر استان معرفی شد.

در ارزیابی شاخص‌های اختصاصی فرمانداری‌ها و همچنین شهرداری های استان، فرمانداری شهرستان باغملک و شهرداری گتوند از میان ۱۸ شهرداری منتخب استان  حائز رتبه برتر شدند.

رتبه اول شاخص‌های آموزش در اقتصاد و تولید و امور زیربنایی نیز به اداره کل بنادر و دریانوردی خرمشهر تعلق گرفت.

رتبه اول در شاخص‌های آموزش در گروه عمومی، فرهنگی و اجتماعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اختصاص یافت.

رتبه اول شاخص‌های  آموزش تخصصی در شرکت‌های دولتی نیز، به شرکت گاز خوزستان و رتبه اول در شاخص‌های تخصصی آموزش در گروه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش درمانی نیز، به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دزفول اختصاص پیدا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار