شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

به گزارش دز ان ان ، با حضور تعدادی از نیروهای اصولگرای دزفول جلسه ای در خصوص حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان دزفول برگزار شد.

در این جلسه “محسن ریاضی” اظهار داشت: اصولگرایی حزب نیست بلکه یک جریان است و امید داریم با انتخاب نیرویی ولایتی، مخلص و خادم مردم کاندیدای این جریان وارد مجلس شود.

سخنگوی اصولگرایان دزفول گفت: باید با وحدت و همدلی کار نیمه تمام را تکمیل نمائیم تا نماینده اصولگرای واقعی به مجلس راه پیدا کند.

“محمد علی قاسمی” کاندیدای راه یافته به دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هدف از تشکیل جلسه را پیوند قلوب و همدلی و همگرایی بیشتر برای حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود:تا کنون ۴۰۰ جلسه مختلف داشته ایم و تیمهای مختلفی از نیروهای مخلص و ولایتی تشکیل شده ، همچنین اکثریت کاندیدای دور اول انتخابات دزفول با بنده اتفاق نظر دارند .

وی گفت: این شکاف کاذبی که بین شهر و روستا ایجاد شده است باید از بین برود ، دزفول ید واحده است و خواهد ماند، هر کدام لازم و ملزوم یکدیگرند.

قاسمی از ویژگیهای کاندید اصلح،التزام عملی به اصل ولایت فقیه، تدین، تخصص و تجربه ، شجاعت و بی باکی  دانست و عنوان کرد:نماینده باید از جنس مردم دزفول و آگاه به مسائل و مشکلات مردم این شهر مظلوم باشد.

وی خاطر نشان کرد: باید اختلافها را کنار بگذاریم و با اتحاد به پیشرفت و تعالی دزفول کمک نمائیم، این انتخابات برای دزفول بسیار حیاتی است حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب می شود منتخب مردم با پشتوانه قویتری به مجلس قانونگذاری راه یابد.

قاسمی در انتها از آحاد مردم ،نمایندگان شورای نگهبان در دزفول ، فرمانداری ویژه و کلیه عواملی که در برگزاری انتخابات ۱۲ اسفند همکاری نموده اند تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد که در دور دوم انتخابات که ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود باز هم شاهد حضور پر شور و شعور مردم فهیم پایتخت مقاومت دزفول قهرمان باشم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار