اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان:
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: ناجا باید از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای امنیت عمومی بهره ببرد چرا که امنیت در همه ابعاد با مشارکت مردم فراهم می ‌شود.

سید کریم حسینی صبح شنبه با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تبریک هفته ناجا به پرسنل نیروی انتظامی در نشست با سردار صالحی اظهار کرد: مجمع نمایندگان خوزستان در راستای ارتقای امنیت عمومی استان آمادگی این را دارد تا هرگونه همکاری با نیروی انتظامی و پیگیری موضوعات را از طریق مرکز انجام دهد.

وی افزود: تلاش مجلس یازدهم برای ارتقای معیشت مردم به بر قراری امنیت کمک می‌کند چرا که امنیت و آرامش روانی جامعه لازمه توسعه است؛ بنابراین این امر در اولویت کاری نمایندگان قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در ادامه گفت: ناجا باید از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقای امنیت عمومی بهره ببرد چرا که امنیت در همه ابعاد با مشارکت مردم فراهم می‌شود و اگر در بر قراری امنیت حضور مردم نباشد، آن امنیت شکننده خواهد بود.

حسینی تأکید کرد: نیروی انتظامی باید به ابزار نوین متکی باشد تا بتواند رویکرد پیشگیری و اقدامات پیش‌دستانه را به شکل مطلوبی دنبال و اجرایی کند؛ بنابراین ارتباط و تعامل پلیس با مراکز علمی، دانشگاهی و پژوهشی کشور یک اصل غیرقابل انکار است و باید به‌صورت جدی دنبال شود.

همچنین سردار صالحی، فرمانده کل نیروی انتظامی خوزستان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای ناجا در استان، همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را در تأمین امنیت ضروری دانست.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار