اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۹ رتبه برتر کشوری در نهمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم توسط دانش آموزان خوزستانی خبر داد.
کوروش مودت اظهار کرد: بر اساس شاخص‌های وزارتی و برای چهارمین سال پیاپی، استان خوزستان موفق به کسب بیشترین رتبه در سطح جشنواره نوجوان سالم شد و میان سه استان اول کشور قرار گرفت.

وی افزود: احمد عساکره‌نژاد و سیدهادی موسوی‌فرد از شادگان در رشته فیلم کوتاه داستانی رتبه سوم، مژگان جابری هفشجانی (همکار فرهنگی) در پروژه نوآورانه از بندر ماهشهر رتبه سوم، مهسا پاکزاد در رشته نرم افزار و چند رسانه‌ای از بندر ماهشهر رتبه اول، کیانا کرمی و روشنک بهرامی‌زاده از اهواز در رشته روزنامه دیواری رتبه سوم، پانیذ مجدی‌نیا از اهواز در رشته تصویرسازی رتبه دوم، محمدمهدی ایگدر از اهواز در رشته ایده‌پردازی رتبه دوم، شایان قزلباشیان از اهواز در رشته نقاشی رتبه دوم، اسما خدمتگزار از ایذه در رشته ایده‌پردازی رتبه سوم و مرتضی سالمی از بندرامام در رشته نرم‌افزار و چند رسانه‌ای رتبه سوم را به دست آوردند.  

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره، گفت: این جشنواره سالانه با هدف ارتقای سطح آگاهی و جلب مشارکت دانش آموزان و کارکنان و والدین در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسط اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود.

مودت با اشاره به رشته‌های رقابتی جشنواره، تصریح کرد: فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، عکس، نرم‌افزار، پوستر، مقاله، نقاشی، ایده‌پردازی و ابتکارات پیشگیری از جمله رشته‌هایی هستند که دانش‌آموزان در سه دوره تحصیلی در این جشنواره با یکدیگر رقابت کردند.

وی در پایان گفت: این جشنواره در محورهایی مانند پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر، پیشگیری از مصرف دخانیات و پیشگیری از خشونت در استان خوزستان برگزار شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار