شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
فرماندار اهواز:
جمال عالمی نیسی گفت: باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، این محدودیت ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

جمال عالمی نیسی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر اهواز در نخستین روز از اعمال محدودیت فعالیت اصناف در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مقرر شد که اصناف ردیف ۲ و ۳ و ۴ از صبح تا ساعت ۱۸ فعالیت داشته باشند و پس از این ساعت حضور آنها به منزله تخلف خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان،  این محدودیت ها با جدیت دنبال شده و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار اهواز ادامه داد: این طرح در هشت منطقه اهواز آغاز شده و دستگاه‌های مختلف نیز نمایندگانی را در این مناطق مستقر خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی اصناف اهواز در ابتدای اجرای این طرح نمره منفی گرفته‌اند گفت: در ابتدا تذکر لازم به اصناف داده، و در صورتی که رعایت نکنند با آنها بر اساس قانون برخورد، و فروشگاه پلمب می‌شود.

عالمی نیسی بیان کرد:انتظار می‌رود شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند چرا که هر تصمیمی گرفته می‌شود در راستای حفظ سلامت مردم است.

مسوولان فرمانداری اهواز و سازمان صنعت و معدن به همراه جمعی از کارشناسان بهداشت و درمان اهواز در این بازرسی حضور داشتند و به اصناف متخلف تذکر دادند.

طرح محدودیت فعالیت اصناف از ۲۰ آبان به مدت یک ماه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و اصناف مشخص شده باید ساعت ۱۸ به فعالیت خود پایان دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار