اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
شوشان / احمد سراج:

لایحه بودجه ۱۴۰۰ در حالی مورد بررسی مجلس قرار میگیرد که تعداد زیادی از کارشناسان اقتصادی بر اشکالات اساسی آن تاکید دارند  از جمله عدم اصلاح ساختار بودجه ، هزینه های گزاف و درآمدی دست نیافتنی و بالتبع کسری شدید بودجه و تورمی که دولت آینده را با مشکل مواجه خواهد کرد.

رد کلیات بودجه و برگشت آن به دولت جهت رفع اصلاحات اساسی بودجه از نمایندگان مجلس انتظار میرود.

هجده نماینده خوزستان میبایست در نگاه منطقه ای با توجه به سه محور اساسی ، محرومیت زدایی ، ایجاد بسترهای سرمایه گزاری و اشتغال زایی  و همچنین  توسعه زیر ساخت ها شهری و روستایی  را در بودجه سال آتی لحاظ کنند .

میبایست سهم خوزستان از تولید نفت و فرآورده های آن در استان با عدد و رقم شفاف و همچنین ردیف پرداخت بدهی نفت جهت عوارض آلایندگی  سالهای گذشته مشخص شود .

تنها راه جلوگیری از انتقال آب کارون حذف اعتبارات این پروژه در بودجه ۱۴۰۰ است نمایندگان استان یک صدا و در تعامل با دیگر نمایندگان استان های همجوار ، تمام ردیف ها و مجوز ها را  هوشمندانه از بودجه ۱۴۰۰ حذف کنند  .

ضمن قرار گرفتن ردیف بودجه ۱۰۰ میلیون یورو دستور رهبری از محل صندوق ذخیره ارزی جهت مشکلات آب و فاضلاب ، سهم قابل توجهی نیز از اعتبارات عمرانی به این امر اختصاص یابد . 

جهت تکمیل پروژه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری و همچنین ایجاد صنایع جانبی طرح توسعه نیشکر ردیف های جداگانه اختصاص یابد . 

 یک ردیف جداگانه جهت لایروبی مستمر و سالانه رودخانه کارون با اعتباری مناسب اختصاص یابد . 
بازگشت اعتبارات جهت مبارزه با ریزگردها با پیوست زیست محیطی لازم و ضروری است . 

 شرکت های دولتی و وابسته به صندوق های بازنشستگی  میبایست تمام حساب های بانکی را در تهران بسته و تمام حساب های درآمدی و هزینه را به بانک های استان منتقل و مالیات های پرداختی در استان هزینه شود . 

ردیف خاص جهت توسعه حمل و نقل ریلی استان  با توجه به موقعیت استان و فرسوده بودن آن اعمال شود .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار