اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
صاحب نظران بر این باورند، این تضادها در تصمیم ‌گیری ‌های آموزش و پرورش می‌تواند، موجب آسیب‌ های بیشتری به دانش‌ آموزانی شود که ماه‌ ها از مدرسه دور بوده‌اند.
در روزهای اول بازگشایی مدارس مسئولان آموزش و پرورش اذعان داشتند که تشکیل کلاس‌های حضوری با تقسیم‌بندی گروهی دانش‌آموزان نمی‌تواند، تهدیدی برای سلامتی آنها باشد، از این رو کلاس‌های حضوری را برگزار کردند، اما دیری نپایید که در پی افزایش آمار ابتلا به کرونا تصمیم بر ممنوعیت برگزاری کلاس حضوری گرفته شد، اما چندی بعد مجددا مسئولان آموزش و پرورش مدعی شدند برای آنها تفاوتی بین مناطق زرد و قرمز وجود ندارد.

اکنون با نزدیک شدن به فصل امتحانات این تناقض‌گویی‌ها همچنان ادامه دارد، نخست گفته شد که تمامی امتحانات به شکل غیرحضوری خواهد بود، اما برخی مدارس به ویژه مدارس غیردولتی از همین حالا به دانش‌آموزان اعلام کرده‌اند که برای شرکت در امتحانات حضوری باید به مدرسه بیایند و در حالی که سخنگوی آموزش و پرورش روز پنجشنبه ۲۷ آذر با قطعیت اعلام کرد، امتحانات غیرحضوری خواهد بود، رییس سنجش و پذیرش آموزش و پرورش سه روز پس از اعلام این خبر گفت، برگزاری امتحانات پایه اول و دوم در مناطق زرد به تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان بستگی دارد و در مناطق قرمز نیز امتحانات در بستر شاد با مسئولیت معلم انجام شود.

صاحبنظران بر این باورند، این تضادها در تصمیم‌گیری‌های آموزش و پرورش می‌تواند، موجب آسیب‌های بیشتری به دانش‌آموزانی شود که ماه‌ها از مدرسه دور بوده‌اند.

در حقیقت آموزش و پرورش بیش از هر چیزی نیازمند یک تصمیم‌گیری منسجم و قاطع است، تا دانش آموزان هر بار با یک تصمیم‌گیری مواجه نکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار