اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
شوشان / دکتر سید نورالله موسوی:

نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

آری 9 دیماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شکوه ، عظمت و سر افرازی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند و در این راه از جان گذشتند .

با به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و ظفرمند نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سراسر عمر پر برکت خود را صرف مجاهدت و دفاع از این مرزو بوم و پیشبرد تفکر و جریان مقاومت نمود.

 و شهادت دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن اینکه موجی از غم و اندوه بر دلهای مردم غیور میهن اسلامی نشاند بار دیگر چهرۀ خبیث استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی آشکارتر ‌ساخت.این اقدام مذبوحانه تروریستی نشان می دهد که دشمن همچنان چشم خود را بر ایثارگریها و از خودگذشتگی های ملتی بسته که با عشق و ایمان حافظ انقلاب اسلامی و سرافرازی میهن اسلامی هستند .
ملت قهرمان ایران در طی بیش از چهل ویک سال از پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کرده اند که اینگونه اقدامات تروریستی ناجوانمردانه هیچ خللی در قدرت ایمان و اراده راسخ آنان وارد نخواهد ساخت و با همدلی ، اتحاد ، یکپارچگی تمامی این تلاشهای مذبوحانه را همچون گذشته نقش بر آب خواهند کرد و در نهایت ، وعده الهی پیروزی حق بر باطل  است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار