شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.
سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، سارقان و دارندگان سلاح و عاملان تیراندازی در سطح استان خوزستان به مدت یک هفته به اجرا درآمد.

به گزارش شوشان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با اجرای این طرح، هفت باند سرقت مسلحانه منزل، خودرو، سرقت عادی و به عنف منهدم و ۴۶۲ سارق حرفه‌ای در مناطق مختلف استان دستگیر شدند. همچنین هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۱۸۳ کیلوگرم انواع مواد افیونی، دستگیری ۲۱۳ خرده فروش، انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و پلمب شش باب منزل شدند.

صالحی ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیس اجرایی شد و در این طرح، ۱۱۳ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی نیز دستگیر شدند. از مخفیگاه متهمان نیز ۱۲۶ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۲ هزار و ۵۰ عدد انواع فشنگ کشف شد.

وی بیان کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح را در مبادی ورودی شمال استان منهدم و ۳۰ قبضه سلاح کلت کمری از آنان کشف کردند و نسبت به توقیف یک دستگاه خودروی پژو و دستگیری دو قاچاقچی سلاح اقدام شد. این متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: پلیس با تمام توان در برابر هر بی‌قانونی ایستادگی کرده و با اجرای طرح‌های ویژه، برهم زنندگان نظم عمومی را تسلیم قانون می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار