اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از سه میلیون دانش‌آموز در کشور فاقد تجهیزات نوین آموزشی هستند.
محسن حاجی‌میرزایی روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به مشهد در جمع خبرنگاران افزود: این به معنای دور ماندن آنان از آموزشها نیست بلکه آنها فاقد تجهیزات نوین آموزشی از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه هستند.

وی با بیان اینکه هیچ دانش آموز محروم از آموزش نداریم ادامه داد: صرفا شیوه دریافت آموزشها در دانش آموزان متفاوت است که بر این اساس بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان کشور از طریق سامانه شاد آموزشها را فرا می‌گیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی نیز از طریق آموزشهای تلویزیونی آموزشهای درسی را فرا می‌گیرند و افرادی که به هیچ کدام از روش مجازی و تلویزیونی دسترسی ندارند از طریق بسته‌های خودآموز و درسنامه‌هایی که با کیفیت مطلوب تهیه می‌شود، آموزشهای لازم را فرا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما مسوول هستیم که با هر روشی دانش آموزان فراگیری داشته باشند افزود: تمام تلاش ما بر این محور است که حتی یک دانش آموز از آموختن و آموزش با کیفیت محروم نباشد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: تعهد ما با تمامی مدیران مدارس و معلمان در کشور این است که هیچ دانش آموزی از آموزش محروم نباشد.

وی گفت: خیران و نیکوکاران نیز لازم است ما را در تامین تجهیزات نوین آموزشی برای دانش آموزان نیازمند یاری دهند تا از این برهه نیز گذر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: تمامی مدیران مدارس مسوول هستند که پیگیر نحوه دریافت آموزشها برای هر یک از دانش آموزان باشند به این معنا که اگر دانش آموزی امسال ثبت نام نکرده جویا شوند و اگر ثبت نام هم کرده باید در خط دریافت آموزشها قرار بگیرد بنابراین هیچ مورد دوری دانش آموزان از آموزشها پذیرفتنی نیست.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار