اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
پیشکسوت فوتبال آبادان با بیان این‌که پورموسوی بلندپروازانه بازیکن جذب نکرد، گفت: باتوجه به این‌که تیم‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان و تراکتورسازی، سازمان‌یافته‌تر هستند، شاید برخی فکر کنند که این تیم‌ها نسبت به نفت آبادان قوی‌تر هستند اما نتایج و بازی‌های نفت آبادان نشان می‌دهد که این تیم توانایی و لیاقت قرار گرفتن بین سه تیم بالایی جدول را دارد.

ابراهیم قاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ برتر، اظهارکرد: نفت آبادان در لیگ بیستم هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد و امیدوارم این روند کماکان ادامه داشته باشد.

امسال فراز و نشیب نفت آبادان بسیار کم بوده است، البته ممکن است در برخی بازی‌ها بد بوده و نتیجه نگرفته باشد اما نشان داده‌ که چنین اتفاقی خیلی برای این تیم رخ نمی‌دهد و بیشتر، اتفاقات خوشایند برای نفت پیش می‌آید. نتایج نشان داده که موفقیت‌های نفت بر اساس اتفاقات نبوده است.

نفت آبادان بلندپروازانه بازیکن جذب نکرد

وی ادامه داد: نفت ۱۱ بازی انجام داده و نتایج قابل قبولی کسب کرده است. من فکر می‌کنم دلیل این موفقیت این است که آقای پورموسوی در کادر فنی و همچنین مدیریت و مجموعه باشگاه بسیار با هم هماهنگ بوده و تفاهم دارند و این نکته تاثیرگذاری است. ضمن این‌که در یارگیری بلندپروازانه کار نکرده‌اند و در حد بضاعت مالی بازیکن جذب کرده‌اند و این نحوه جذب بازیکن جواب داده است و نفرات فعلی نفت آبادان بسیار خوب کنار هم هماهنگ شده‌اند.

نکته مهم در نفت نداشتن ستاره است

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: نکته مهم در نفت آبادان این است که این تیم ستاره ندارد و در عین حالی که ستاره ندارد، بازیکنانش بسیار خوب بازی می‌کنند و هماهنگ هستند. می‌خواهم بگویم ستاره داشتن دلیل بر خوب بودن یک تیم نیست و اگر به گذشته برگردیم، می‌بینیم استیل آذین یک سری بازیکنان ستاره و اسمی را جذب کرد و آن فصل نه تنها نتیجه نگرفت، بلکه سقوط هم کرد.

البته بازیکنان فعلی نفت همگی ستاره هستند و همه این بازیکنان همدیگر را قبول دارند و شکافی در تیم نیست و همین به موفقیت نفت بسیار کمک می‌کند.

وی درباره پیش‌بینی از آینده نفت آبادان، گفت: فوتبال فراز و نشیب بسیاری دارد و ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در آن رخ دهد. یعنی یکسری اتفاقات ممکن است رخ دهد که یک مجموعه خوب پیش برود یا در پیشرفت آن وقفه ایجاد کند. من فکر می‌کنم اگر مشکلات مالی نفت برطرف و خواسته بازیکنان محقق شود و مسائل انگیزشی در راستای پرداخت دستمزد و پاداش‌ها به موقع باشد، این‌ها می‌تواند در روحیه بازیکنان و ادامه روند خوب نفت تاثیر بسیاری داشته باشد.

نفت لیاقت قرار گرفتن در بین سه تیم برتر را دارد

قاسم‌پور گفت: باتوجه به این‌که تیم‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد، سپاهان و تراکتورسازی، سازمان‌یافته‌تر هستند، شاید برخی فکر کنند که این تیم‌ها نسبت به نفت آبادان قوی‌تر هستند اما به نظر من به این صورت نیست و در برخی دیدارها این نفت آبادان است که بازی‌های برتری ارائه می‌دهد.

یعنی اگر به نتایج و بازی‌هایی که نفت آبادان انجام می‌دهد، نگاه کنیم من فکر می‌کنم نفت این توانایی و لیاقت را دارد که خود را بین سه تیم بالای جدول حفظ کند البته تاکید می‌کنم به شرط آن‌که اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد و مسائل انگیزشی برای تیم فراهم شود. پس اکنون که نفت در حال خوب نتیجه گرفتن است، این‌که توقع داشته باشیم به بازیکنان رسیدگی شود، خواسته غیرمعقولی نیست و یک تشویق و تحریک‌کننده برای تداوم این روند خوب است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار