شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با وجود گذشت ۴۲ سال از انقلاب، دشمنی نظام استکبار با نهضت امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد.
علی‌حسین حسین‌زاده، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر که امروز (۱۲ بهمن) در مدرسه انقلاب اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: تفاوت‌های میان انقلاب اسلامی در ایران و انقلاب‌های مختلف در سراسر جهان بسیار زیاد و سخن در این زمینه زیاد است. از ۱۰۰ سال گذشته تاکنون، رهبران دینی فراوانی در کشورهای مختلف وجود داشتند که علیه ظلم، ستم و استکبار دنیای جدید که دنیای مادی‌گری است، قیام کردند.

 وی با بیان اینکه تفاوت مهم امام خمینی(ره) به عنوان یک اندیشمند مسلمان این بود که ضمن قیام کردن و بوجود آوردن نهضت انقلاب اسلامی، دارای الگو بود، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس گفتمان حضرت امام(ره) و الگویی که پیش از انقلاب اسلامی در نجف در پیش گرفته بودند، شکل گرفت که در سال ۵۷ آن گفتمان و الگو ایجاد شد. این تفاوت بسیار مهم میان امام خمینی(ره) و سایر اندیشمندان است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه امروز با وجود گذشت ۴۲ سال، دشمنی نظام استکبار با نهضت امام(ره) و نظام جمهوری اسلامی تمامی ندارد، عنوان کرد: در دنیایی که مبتنی بر مادی‌گرایی و فقدان معنویت است، ما مسئولیت سنگینی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی داریم.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه برای حفظ و ادامه این مسیری که آغاز کرده‌ایم باید بسیار مسئولیت‌پذیر باشیم، گفت: این راه به درستی در حال ادامه یافتن است به این دلیل که نه‌ تنها دشمنی استکبار کمتر نشده، بلکه روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای نگهداشت نظام جمهوری اسلامی، ایثار زیادی شده و فرزندان این جامعه در این راه شهید شده‌اند، گفت: این مساله نمودی از ایستادگی و مقاومت مردم است که امروز در دنیا با رهبریت مقام معظم رهبری ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار