شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
یراوند آبراهامیان در کتاب ایران بین دو انقلاب نوشته بود که به هیچ وجه نمی توان ماهیت انقلاب 57 را غیر اسلامی قلمداد نمود ، این در حالی است که ایشان از عاقبت کار ابراز بی اطلاعی می نماید از این انقلاب،  بعنوان یک نا به هنگامه ی تاریخی که شهری شدن و توسعه مدرنیزه ایران را به سکولاریسم کشاند، که  تاکی و کجا ، ماهیت انقلاب 57 قرار است اسلامی باقی بماند.

اما امروز بر خلاف تردید و تشکیک آبراهامیان ما  شاهد سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم  که همزمان با عبور از  تجربه ی ترامپ مبتنی بر استحاله، نفوذ و براندازی،  نظام جمهوری اسلامی همچنان استوار مانده است.

الغرض، به نظر می رسد که انقلاب اسلامی دراین زمان دصدد پویش تمدنی خود بسر می برد همان طرحی که بنیانگذارش، یعنی؛ حضرت آیت الله خمینی کبیر ره در سرشت آن نهادینه کرده بود و ریل گذاری ها همه هدفمند در حال انجام پذیرفتن هستند.
براستی در این  ۴۲ سال گذشته نتیجه و خروجی مبارزه ی مستمر مردم ایران با نظام های استکباری، چیزی  دیده شدن پویش این رستاخیز تمدن ساز نیست.

با هرحال با تبعیت مردم از دو رهبر انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی ملی، تضمین گشته  که بر این اساس ما شاهد پیش روندگی های مهمی بودیم که در نهایت حفظ آن دستاوردها برای پویش این انقلاب تمدن ساز اسلامی بسیار حائز اهمیت است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار