شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب / اصلاح طلب غیر دوم خردادی، پیش بسوی بهار :
پروپاگاندای رسانه ای دوم خرداد می گوید: دزدی ها و اختلاس های مدیران اصلاح طلب کشور را به پای تفکر اصلاح طلبی و رهبران اصلاح طلبی دوم خرداد ننویسید.

می گویم: ما هرگز به نام اصلاحات نمی نویسیم چرا که اصلاحات یک خواستِ تاریخی ملی است(نه سید محمد خاتمی رهبر اصلاحات است و نه جبهه دوم خرداد تمامیت اصلاح طلبی که برای روند اصلاحات کشور شرط و شروط بگذارند و به معیار و میزان و تراز اصلاح طلبی در کشور تبدیل شوند)که تنها مختص به بعد از دوم خرداد نمی شود ولی عجالتا به پای رهبران اصلاح طلبی دوم خرداد خواهیم نوشت، چرا که اصلاح طلبانی که به مجلس یا به وزارت و معاون وزارت و مدیرکلی رسیدند، هرگز بدون لیست، سفارش، حمایت و لابی تک تک رهبران سیاسی شما به چنین جایگاه هایی نمی رسیدند.

جناح و احزاب سیاسی شما قرار بود مدیر سیاسی تربیت کنند که با عملکردشان جامعه و مناسبات سیاسی کشور را به نفع ملت اصلاح کنند، این مسائل را که اصلاح نکردند ترجیح دادند که سهم خودخوانده خویش را از سفره برای خود، همسران و آقازاده های نازنین شان بردارند! و قطعا در این مسئله حق السهم رهبران سیاسی تان نیز پرداخت شده است و البته به لطف رهبران شما دیگر طبقه متوسطی در جامعه نمانده که به شعارهای دروغین شما درباره دموکراسی و مردمسالاری گوش فرا بدهند.

پس آقایان پروپاگاندا، بهتر است به شعور جامعه توهین نکنید؟

ضمنا آقایان اصولگرا، وضع شما بهتر از اصلاح طلبان نیست و بدانید اصولا اگر مردم به اصلاح طلبان رای داده اند، بخاطر آرمان های اصلاح طلبی دوم خرداد نبوده، چون دوم خرداد نه آرمانی دارد و نه پس از ۲۵ سال مانیفستی سیاسی برای مسائل جامعه ارائه داده، مردم تنها از لج شما اصول گرایان، به آنان رای دادند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار