اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
درخواست مردم خوزستان و خانواده بزرگ بهداشت و درمان در نامه سرگشاده جمعی از جامعه پزشکی خوزستان از رییس جمهور 
شوشان :
به : 
رییس جمهور محترم ایران 
وزیر محترم بهداشت 
ستاد ملی مبارزه با کرونا
استاندار جدید خوزستان

همانگونه که مستحضرید، علیرغم شیب نزولی شیوع ویروس کووید ۱۹ در سراسر کشور، این ویروس در حال حاضر در استان خوزستان قربانی می گیرد و تمامی شهرهای قرمز کشور در این استان قرار دارند.
متاسفانه علیرغم وجود اساتید با تجربه متخصص با سوابق موفق در عرصه مدیریتی بهداشت و درمان خوزستان، شخصی که دارای کمترین تجربه و تخصص در استان بود، تنها به صرف رابطه خویشاوندی با آقای شریعتی استاندار سابق خوزستان، سکان دار بهداشت و درمان خوزستان گردید.
عدم تجهیز بیمارستان ها به دستگاههای مورد نیاز از جمله کمبود شدید دستگاه اکسیژن، عدم تعامل و برقراری رابطه مناسب با خانواده بهداشت و درمان، عدم نظارت و از هم پاشیدگی سیستم، عدم نظارت بر محل دفن بیماران کرونایی، عدم نظارت بر مسافران از مبادی ورودی کشور در مرز عراق و عدم نظارت مستمر بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سازمانها، ادارات و ارگانهای دولتی، شرکتهای خصوصی، شهرداری، اصناف و... در استان و عدم اتخاذ تصمیم قاطع و بموقع، تنها بخشی از مشکلات مدیریت ضعیف دکتر ابول نژادیان در دوران حساس شیوع کروناست.
آقای روحانی
اگر به دنبال نجات ایران از دیو مخوف کرونای انگلیسی هستید، لطفا" با قید فوریت برای اصلاح مدیریت بهداشت و درمان خوزستان چاره ای بیاندیشید.
 فساد و سیاسی بازی در نظام بهداشت و درمان خوزستان بیش از این قابل تحمل نیست، به خصوص آنکه این فساد موجب داغدار شدن و نگرانی شهروندان و خانواده های زیادی شده و از طرفی نیز موجب به زیر سئوال رفتن زحمات جامعه زحمتکش بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت شده است.
از طرف جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان و مردم استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار