اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
اخیرا در فضای مجازی، یک حرکت بسیار مرموز و مزورانه به چشم می خورد که در تلاش است با پمپاژ رسانه ای سنگین دو قطبی سلمیانی استاندار جدید بعنوان (والی خوب) و شریعتی استاندار سابق به منزله ی (والی بد) را به افکار عمومی القاء نماید.

در حالی که همگان می دانند که هم شریعتی و هم سلیمانی از یک هیئت دولت و یک رئیس جمهور حکم گرفته اند و از قضا آنطور که ما شنیده ایم هر دو مورد مورد حمایت معاون اول رئیس جمهور (جهانگیری)بوده اند!

الغرض بعد از عزل پنجاه نفر از مشاوران شریعتی توسط استاندار جدید که بعضی از آنها، قبلا به دستور شریعتی از مسوولیت های اجرایی کنار گذاشته شده بودند و به یقین این احکام مشاوره برایشان امتیازی در برنداشت و ایضا، آن محذوفین، بعدها از زمره منتقدین و ناراضیان  سرسخت دکترشریعتی شدند و حتی دیگر مشاوران معزول که از متخصصان و خبره های صاحب نام استانی بودند که بیش از آن که،  آنها از مزایای این احکام سودجویند، در حقیقت این مدیریت اجرایی استان بود که بیشتر از همه متنفع گردید و یا دیگر مشاوران معزول به دست استاندار جدید همگی از طیف های مختلف حامیان درجه یک دولت بوده که کوشیدند تا به همراه دکتر شریعتی  روحانی را پیروز انتخابات سال ۹۶ بکنند ، حتی این افراد هم، همیشه غرولند می کردند که چرا نسبت به زحمات کشیده شده به دریافت جایگاه مناصبی نائل نیامده و مرتب از دست شریعتی شاکی بودند.

البته، ناگفته نماند همه ی  نیروهایی که شریعتی برای انها حکم زده بود غالبا از حامیان دولت و همسویان سیاست های دولت روحانی هستند و گرنه شریعتی که به لحاظ ارتباطات فردی، این همه نیروی سیاسی و اداری و مدیر نداشت. عده ای از منصوبان او هم که اصلا از میان طیف های منتقد ایشان ولی از میان حامیان دولت بودند.
 
القصه،‌ صاحب نوشتار این توضیحات، بدین جهت ارائه می نماید، تا نشان دهد که این دوقطبی سازی از برای چیست !؟ و چه کسانی دنبال آن هستند.!؟

اتفاقا، نگارنده این دوقطبی سازی های جعلی را ، پروژه ای علیه ی شریعتی نمی داند، بخاطر این که، دکتر شریعتی با حکم روحانی یک پله ارتقاء پیدا کرده و بعنوان یک رجل ملی پایتخت نشین شد.

بنابراین، ضرر و زیان این دوقطبی سازی های چالش برانگیز دامن شریعتی را نمی گیرد بلکه  می تواند  پروژه ای باشد برعلیه ی جناب  آقای سلیمانی دشتکی که امروز باید آرامش و امنیت را در جهت برگزاری انتخابات برقرار نماید.

بدون تردید عده ای از بازیگران و پدرخواندگان و نیز جریانات سیاسی ریز و درشت در تلاش هستند که با ایجاد یک بازی دوقطبی کاذب، استاندار جدید را وارد دعواهای فرسایشی و بی ثمر عزل و نصب های نه چندان تاثیرگذار نماید که نخست، از همه استاندار جدید را در میان طرفداران دولت و فعالان موثر سیاسی و اجتماعی تضعیف کنند و به اصطلاح دور ایشان را خالی و برایش مخالف تراشی نمایند و بعد در وقت مقرر او را به گوشه رینگ ببرند تا بزنگاه درگیری از او سهم خواهی بنمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار