اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی مناطق نفتخیزجنوب تاکید کرد؛
رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: در سال جاری علیرغم شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های پیش آمده،‌ همچون گذشته در کنار کارکنان برای شناسايی، درك و رفع مشكلات آنها بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نفت‌خیز، خانم تاتیانا نوروزی‌نژاد با ارائه گزارش عملکرد این اداره در سال ۹۹ اظهار داشت: خدمات این اداره در سطح مناطق نفت‌خیز در دو بخش روابط‌كار و مددكاری اجتماعی ارائه می‌شود و هدف از این خدمات صیانت از سرمایه انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان است.

وی گفت: از جمله خدمات این اداره اعطای کمک‌های مالی در حوزه مددکاری است که می‌توان به كمك‌هزينه معاش و کمک‌هزینه توانبخشی به كاركنان معلول يا دارای فرزند معلول و وام مصوبه اشاره نمود که طی سال جاری در مجموع ۴۳۶ مورد کمک مالی به کارکنان واجد شرایط اعطا شد.

نوروزی‌نژاد افزود: در موارد شغلی نظیر انتقال،‌ بازنشستگی، ‌مرخصی بدون حقوق و کاهش ساعت کاری بانوان نیز برای ۱۰۷ نفر از کارکنانی که با مشکل همراه بوده‌اند مددکاری انجام شد و آمار مددکاری در خصوص موارد مسكن (شامل واگذاری و جابجايی مسكن سازمانی) ۵۴ مورد بوده است.

رئیس بهبود روابط کار و امور اجتماعی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از ديگر وظايف این اداره به بازديد از خانواده‌های كاركنان معلول و دارای فرزند معلول اشاره کرد و گفت: هر سال همزمان با ۱۲ آذر روز جهانی معلولان از خانواده های کارکنان معلول و دارای فرزند معلول بازدید به‌عمل می‌آمد اما در سال جاری با شيوع بيماری كرونا به علت رعايت پروتكل‌های بهداشتی، به صورت تماس تلفنی از وضعيت كاركنان و خانواده دارای معلول مطلع می‌شویم و چنانچه  با مشكلاتی مواجه باشند واحد مددكاری آماده مرتفع نمودن مشكلات ايشان است.

وی، ۱۰۲۸ مورد بررسی، پيگيری و پايش پرونده‌های حوادث ناشی و غير ناشی از كار كاركنان و از كار افتادگی‌های كلی و دائم و تعيين تكليف شغلی را از دیگر اقدامات این اداره طی سال جاری عنوان کرد.

خانم نوروزی نژاد در پایان از زحمات و خدمات ارزشمند و صادقانه مددكاران مناطق نفتخیز جنوب كه در رفع مشكلات كاركنان علی رغم وجود بيماری كرونا در سال ۱۳۹۹ از هيچ كوششی دريغ نداشته‌اند قدردانی نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار