اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
شوشان - ابوالفضل بابادی شوراب :
با حضور استاندار جدید دکتر قاسم سلیمانی دشتکی، در فضای افکار عمومی خوزستان صحبت های امیدوارانه ای شکل گرفت، ولی گویی این امیدواری ها، برای خوزستان ما رویایی بیش نیست.

در این زمینه استاندار سلیمانی دشتکی با مشاوره گرفتن از برخی افراد زردنویس-فیک نویس نزدیک به محافل خاص که در فضای رسانه ای استان نیز چندان خوشنام نیستند، باعث ناراحتی نخبگان سیاسی و اجتماعی اقوام مختلف استان شده است.

با این مقدمه خطاب به استاندار می گویم:

به این جماعت تفرقه افکن که روزگاری با اسامی جعلی در رسانه های زرد علیه اقوام دیگر یادداشت می نوشتند، میدان ندهید و مشاوره نگیرید، چرا که این افراد فرصت طلب بظاهر تندرو زیست شان صرفا مبتنی بر تفرقه افکنی و نفرت پراکنی قومی است.

کما اینکه حرکت های تندروانه ای که برخی مشاوران به شما پیشنهاد می دهند، تخم نفرت و بهانه ای می شود که اگر اقوام دیگر نیز در آینده زمام امور استان را گرفتند، با دید تک قومی به مردم نگاه کنند و این استانی که مورد بی مهری و ظلم مدیران ناتوان بوده، محروم تر و توسعه نیافته تر گردد.

آقای استاندار عرصه اجتماعی را بر ما شهروندان لربختیاریِ ثابت و ساکن خوزستان تنگ نکنید، شما حداکثر سه الی چهار ماه دیگر بعنوان نماینده سیاسی دولت بر کرسی مدیریت این استان خواهید ماند و نه بیشتر، بهتر است عملکردتان واقع بینانه، دور اندیشانه و در چهارچوب منافع همه اقوام و خصوصا زیست مسالمت آمیز بختیاری ها با دیگران باشد.

آقای استاندار، قطعا چون ریشه ایی در این شهر و استان ندارید، بعد از این دولت خواهید رفت، اما ما ریشه های آبا و اجدادی خود را با دیگر مردم این استان پیوند زده ایم و خواهان موفقیت های آنی، زودگذر و محفلی نیستیم.

خواهشمندم با در نظر گرفتن مصالح استان و کشور و ظرفیت های موجود دیگر اقوام، تک بعدی به مدیریت استان ننگرید.

همانطور که پیروزی و موفقیت شما در این استان را به حساب ما قرار می دهند، خدای ناکرده شکست و سوءمدیریت جنابعالی را نیز به حساب ایل بختیاری در تاریخ سیاسی آینده استان می نگارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار