اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
بازدید مدیرکل استاندارد خوزستان از واحد تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان :
مدیرکل استاندارد خوزستان در این بازدید‌، فعالیت‌ها و مسایل و مشکلات پیش روی تولید از نزدیک مورد بررسی قرار داد و در برخی موارد راهکارهای لازم نیز ارایه شد.

در راستای بازدیدهای دوره‌ای از واحدهای تولیدی استان، قیصی پور مدیرکل استاندارد خوزستان، داودی معاون ارزیابی انطباق، مندل زاده اداره نظارت بر اجرای استاندارد و هیات همراه از خطوط تولید واحد تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفیت و انبار مواد اولیه و محصولات این واحد تولیدی واقع در شهرستان اهواز بازدید کردند.

در این بازدید عباس مددی مدیرعامل شرکت گزارشی از عملکرد شرکت شیلنگ و لوله خوزستان  و فرآیند تولید محصولات شرکت ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت شیلنگ و لوله خوزستان، در بازدید‌ از سایت های تولیدی این شرکت شامل لوله پلی اتیلن، لوله و اتصالات یو پی وی سی (UPVC) و آزمایشگاه، فعالیت‌ها ، مسایل و مشکلات پیش روی تولید از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و در برخی موارد راهکارهای لازم نیز ارایه شد.

مدیر کل استاندارد خوزستان تاکید نمود که ما باید ضمن تقویت ، معرفی و تبلیغ بیشتر واحدهای صنعتی با کیفیت و استانداردی مانند شرکت شیلنگ و لوله خوزستان، ساز و کار بکارگیری محصولات و خدمات این واحدها توسط دستگاه ها و پروژه های استانی را بیشتر فراهم نماییم.

معاون اداره کل استاندارد نیز شرکت شیلنگ و لوله خوزستان را جزو بهترین واحدهای استاندارد استان برشمردند که علاوه بر کیفیت بالای محصولات  از ظرفیت تولید مناسبی برخوردار است.

این ویژگی توان و ظرفیت  صادراتی بالایی در این شرکت ایجاد کرده است . ایشان خواستار مساعدت مسيولین و تلاش بیشتر شرکت شیلنگ و لوله خوزستان برای این مهم شد.

مهندس مددی مدیرعامل شرکت شیلنگ و لوله خوزستان نیز از اداره استاندارد تقاضا نمود با نظارت بیشتر بر واحدهای تولید مواد اولیه، کیفیت این مواد را بهبود بخشند تا واحدهای تولیدی پایین دستی نیز بتواند کیفیت محصولات خود را با هزینه و مشکلات کمتری حفط نماید.

هیات بازدیدکننده از ۲۴ ساعته بودن آزمایشگاه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان ابراز خشنودی نمودند. شایان ذکر است آزمایشگاه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان به علت کیفیت و دقت بالا و در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، آزمایشگاه همکار مورد اعتماد اداره استاندارد خوزستان است.

برخی از تست ها و آزمون های نمونه گیری تولیدات سایر کارخانجات در سطح استان در این آزمایشگاه انجام می پذیرد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار