شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
شوشان - عبدالرحمن نیک سرشت :
مطلبی در فضای مجازی از منبع کمتر شناخته شده ای یا بهتر بگویم، ناشناسی، تحت عنوان، محسن رضایی؛ شیب نزولی حرکت چرا و تا کی؟!/ ماجرا چیست؟! به اشتراک گذاشته شد که در آن مطلب سراسر واهی، این گونه روایت های جعلی ارائه شده است که انگار، محسن رضایی از اسفندماه به طور جدی فعالیت‌هایش را برای حضور در انتخابات آتی اغاز کرده بود و روزانه چندین خبر متفاوت از وی به چشم می‌خورد که مهمترین اخبار در ماه گذشته، خبر ائتلاف چند نامزد با محسن رضایی بود که از سوی برخی تایید و از سوی برخی دیگر تکذیب می‌شد. شاید واکنش ها به همین خبرها بود که ستاد محسن رضایی را وادار به عقب نشینی برای مدتی خاص کرد. از طرفی محسن رضایی در ماه گذشته و در تولیدات محتوایی فضای مجازی جزو ۵ نامزد برتر بود که  از هفته پیش با نزول عجیبی مواجه بوده است. از هفته گذشته، گویا اتفاقاتی باعث خاموشی ناگهانی تیم آقا محسن شده است؛ هرچند این سکوت، حتی به معنای انصراف از کاندیداتوری نیز معنی شد، اما به نظر یک استراتژی در برابر واکنش های منفی به خبرهای ائتلاف وی می‌رسد.

حالیه، با توجه به این نوع خبرپراکنی های تخریب گونه که با مقاصد خاصی در جریان است باید به چند مسأله مهم بشرح زیر توجه داشت.

1- دکتر رضایی در ائتلاف همبسته با جبهه ی انقلاب است و در سال 96 با این که نامزد انتخاباتی باشد خود ایشان یکی از بنیانگذاران این ائتلاف بوده و هرگز خلاف ائتلاف هیچ حرکتی که باعث فروپاشی وحدت آن شود از او سر نمی زند و ایضا، در خصوص هر نافرمانی از سوی سایرین در قبال ائتلاف هیچ مسوولیتی متوجه وی نخواهد بود.

2- فعالیت های دکتر رضایی در این دوره براساس مشی اتخاذ شده از سوی  وی، کمافی السابق به قوت خود باقی است و اینچنین تحلیل ها براساس داده های جعلی به قصد تخریب ارائه می شوند.

3- دکتر رضایی آینده ی جبهه ی انقلاب است، چه رئیس جمهور بشود و چه دیگری، زیرا، تکلیف ایشان نجات اقتصاد، امنیت و پاسداری از انقلاب، تمامیت ارضی کشور و اطاعت از رهبری است و دلیرانه این مسیر را معطوف به رستگاری و سعادت ملک و دین، به قصد ادای تکلیف در کمال پاکی و صداقت طی خواهد کرد، زیرا، بقول حضرت امام خمینی کبیر ره، کار برای خدا دلسردی ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار