اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان؛
ولی‌اله حیاتی با اشاره به اجرای تمهیدات در بنادر استان خوزستات برای جلوگیری از ورود کرونای هندی گفت: مرزهای دریایی خوزستان به شدت کنترل خواهند شد.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به اجرای تمهیدات در بنادر استان خوزستات برای جلوگیری از ورود کرونای هندی از طریق بار و خدمه کشتی‌ها گفت: مرزهای دریایی خوزستان به شدت کنترل خواهند شد.

ولی‌اله حیاتی در خصوص نحوه کنترل مبادی ورودی استان خوزستان به منظور جلوگیری از ورود ویروس کرونای هندی، اظهار کرد: بنا بر دستور استاندار خوزستان در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، تمهیدات ویژه‌ای برای بنادر استان خوزستان در نظر گرفته شده است و مرزهای دریایی خوزستان به شدت کنترل خواهند شد.

وی افزود: در ستاد ملی نیز تمهیداتی برای مرزهای شرقی در نظر گرفته شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به تمهیداتی که در بنادر برای جلوگیری از ورود کرونای هندی از طریق بار و خدمه کشتی‌ها لحاظ خواهد شد، گفت: جزئیات این تمهیدات در جلسه قرارگاه مصوب می‌شود و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های بهداشتی در بنادر مستقر خواهند شد، تست‌گیری صورت خواهد گرفت، از ابزارهای مکانیکی برای تخلیه بار کشتی‌ها استفاده خواهد شد و خدمه کشتی‌ها نیز تماس کمتری با بیرون خواهند داشت؛ این تمهیدات در تمام بنادر خوزستان لحاظ خواهند شد.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: تمام محدودیت‌ها در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان به قوت خود باقی است و خوزستانی‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار