اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
دادستان شهرستان اندیمشک گفت: تیراندازی و برگزاری یک مراسم ختم پرجمعیت در اندیمشک، به بازداشت چهار نفر از برگزار کنندگان آن منجر شد.
کریم صحرایی دادستان اندیمشک اشاره برگزاری مراسم تشییع جنازه پر جمعیت در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد:‌ برخی از شرکت کنندگان در این مراسم اقدام به تیر اندازی کردند که دستور ویژه در خصوص برخورد قانونی با خاطیان صادر شد.

وی افزود: یکی از متولیان این مراسم که از استان لرستان به اندیمشک سفر کرده بود به همراه ۲ نفر راننده خودروهای حامل  سیستم صوتی و تزئینات  همچنین یکی از بستگان متوفی که مسئولیت برگزاری این مراسم را بر عهده داشت به دستور دادستانی دستگیر و ۲ خودروی نیسان نیز توقیف شدند.

دادستان شهرستان اندیمشک گفت:  افرادی که در این مراسم اقدام به تیراندازی کرده بودند نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شد.

صحرایی بیان کرد: با برگزارکنندگان هرگونه مراسم عزاداری،عروسی و ... که مغایر با مصوبات ستاد کرونای شهرستان باشد ،با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی با هشدار به افرادی که در مراسمات مختلف اقدام به تیراندازی می‌کنند، عنوان کرد: دستگاه قضا نسبت به دستگیری و مجازات بر هم زنندگان نظم عمومی و افراد قانون شکن، با سرعت و قاطعیت عمل خواهد کرد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار