اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت تپه گفت: این شرکت به عنوان نخستین و بزرگترین تولید کننده انواع خمیر کاغذ، کاغذ چاپ و تحریر و بسته بندی در ۲ سال اخیر ۱۵ میلیون دلار به کشورهای مختلف صادرات داشته است.

سیدعبدالله موذنی افزود: ۲۰ هزار تن انواع محصولات تولیدی این شرکت در ۲ سال اخیر به کشورهای هند، چین، ویتنام، آلمان، فرانسه، مالزی و اندونزی صادر شده است.
وی بابیان اینکه هیچ درختی در کاغذپارس هفت تپه برای تولید کاغذ قطع نمی‌شود، گفت: انواع کاغذ تولیدی این شرکت از باگاس یا تفاله نیشکر به عنوان ماده اولیه کاغذ مصرف می‌شود.
مدیرعامل گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه هدفگذاری افزایش صادرات به کشورهای مختلف را از برنامه‌های امسال این شرکت عنوان و بیان کرد: در این راستا و به منظور تامین بخشی از نیاز داخل به انواع کاغذ افزایش ۲۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده است.
وی یکی از مشکلات شرکت کاغذپارس هفت تپه با یک هزار نفر نیروی کار را تامین سوخت و انرژی دانست و افزود: رفع این مشکل را از مسوولان کشوری در راستای ادامه تولید و اشتغال در این شرکت خواستاریم.
گروه صنایع کاغذ پارس در شهرستان شوش نخستین و بزرگترین شرکت تولید خمیر کاغذ، کاغذ چاپ و تحریر و کاغذ بسته بندی در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار