اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: مسیر تردد زائران اربعین حسین تا مرز چذابه برای برگزاری این مراسم باشکوه برای امسال آماده سازی می شود.

سعید عوده زاده چهارشنبه در نشست هماهنگی برای مراسم  اربعین حسینی این شهرستان بیان کرد: تمامی امور مربوط به آمادگی مسیر زائران اربعین حسینی به سمت مرز چذابه در راستای استقبال و خدمات رسانی مناسب به زائران  با مشارکت دستگاه های مختلف انجام می شود.

وی افزود: آماده نمودن زیرساخت ها و حفظ  آمادگی ادارات عضو ستاد و پیشی بینی نیازها در پایانه مرزی  و شهرستان  و همچنین ضرورت خدمات رسانی مناسب  به زوار اربعین حسینی (ع) باید در اولویت قرار گیرد.

عوده زاده با اشاره به اقداماتی که باید برای آماده سازی مسیر تردد زائران انجام گیرد اظهار داشت: تکمیل پروژه های  راه سازی  از جمله جاده  کمربندی،  مسیر سوسنگرد تا بستان ،  پل سابله ، جاده جدید تجاری ، تکمیل پروژه آبرسانی   و نصب  سپتیک ها  و همچنین سیستم های  دفع فاضلاب  مواکب  و پایانه مرزی، تکمیل پروژه روشنایی  کمربندی  شهر سوسنگرد ،پیگیری  احداث درمانگاه ثابت درمحل  پایانه مرزی ، پیگیری ویژه جهت تعریض پل سابله و تهیه برنامه عملیاتی توسط راه و شهرسازی از جمله این اقدامات است.

وی گفت: برای آماده سازی این مسیر از همکاری  استان معین (خراسان رضوی ) استفاده خواهیم کرد.

طبق گفته استاندار خوزستان امسال پیاده روی اربعین برگزار می شود و شرایط برای حضوز زائران اربعین حسینی در استان آماده سازی می شود.

پیش از شیوع کرونا هرسال پیاده روی با شکوه اربعین حسینی در خوزستان با حضور میلیونی زائران‌حسینی برای زیارت عتبات عالیات در عراق برگزار می شد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار