شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سکوت وزارت بهداشت و شخص وزیر در قبال خبرنگار آسیب دیده را می‌توان این گونه تفسیر کرد که یا این حادثه از نگاه ایشان اهمیتی ندارد یا می خواهند مشمول گذشت زمان و فراموشی شود.

محمد جواد حق‌شناس در جلسه عنی شورای شهر در تذکری گفت: همان طور که استحضار دارید دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، فائزه مومنی خبرنگار اجتماعی از سوی حراست دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی مورد ضرب و جرح قرار گرفت. این اتفاق شرم‌آور واکنش‌های بسیار زیادی را از سوی اصحاب رسانه و مردم به همراه داشت.

وی بیان کرد: با این وجود اما به جز عذرخواهی آقای زالی رییس دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی در تلویزیون که البته محدود به همان قاب شد، در عمل عذرخواهی و دلجویی از این خبرنگار صورت نگرفت و عجیب‌تر آن بود که وزارت بهداشت نیز سیاست سکوت کامل را پیشه کرد و آقای نمکی وزیر بهداشت که درباره کوچک‌ترین مسائل اظهار نظر می‌کند هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد.
حق‌شناس گفت: این سکوت وزارت بهداشت و شخص آقای وزیر را می‌توان این گونه تفسیر کرد که یا این حادثه از نگاه ایشان اهمیتی ندارد یا می‌خواهند مشمول گذشت زمان و فراموشی شود، وقتی این وزارت خانه به عنوان نهاد بالا دستی هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نمی‌دهد، گویی بر این اتفاق افتاده صحه گذاشته و این جسارت را به سایر نیروهای حراستی می‌دهد تا این حوادث تلخ تکرار شود.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: حالا که شش روز از وقوع این اتفاق گذشته است اگر وزارت بهداشت و شخص آقای نمکی هم واکنشی نشان بدهد دیگر محلی از اعراب ندارد اما من به عنوان نماینده مردم و عضویی از اهالی رسانه از قوه قضاییه می‌خواهم با ضارب این خبرنگار شدیدا برخورد شود تا بار دیگر شاهد حرمت‌شکنی از اهالی رسانه نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار