شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
فرماندار حمیدیه:
فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: سالمندانی که طبق اولویت برای دریافت واکسن کرونا از سوی مراکز بهداشتی فراخوانده می ‌شوند بدون نگرانی نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

شاهین هاشمی اظهار داشت: خوشبختانه روند بیماری در شهرستان خوب و کاهشی شده  و در حال حاضر تنها یک بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی داریم.

وی افزود: انتظار داریم که سالمندان بالای ۶۵ سال هر چه زودتر به مراکز بهداشتی مراجعه و نسبت به واکسن اقدام کنند. متاسفانه هنوز برخی از افراد این گروه سنی از تزریق واکسن ترس دارند که این موضوع کار را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار حمیدیه با بیان اینکه نیروهای بهداشت برای تزریق واکسن برخی از افراد بالای ۸۰ سال به خانه آنها می رفتند، گفت: با توجه به جمعیت افراد بالای ۶۵ سال شهرستان اما آمار مراجعه کنندگان کم است و از این بابت نگران هستیم.

وی بیان کرد: به لحاظ تعداد واکسن هیچ مشکلی نداریم و سهمیه خوبی در اختیارمان قرار گرفته است، تنها نگرانی ما عدم حضور متقاضیان است که نیروهای مراکز بهداشت به صورت مداوم با آنها تماس می گیرند.

هاشمی گفت: برای اینکه استقبال متقاضیان بیشتر شود قرار است از امروز یک دستگاه آمبولانس در مرکز شهر مستقر شود و کار واکسیناسیون را انجام دهد.

وی در پایان افزود: بیماران کرونایی شهرستان در مراکز درمانی اهواز بستری می شوند ولی جزو آمار شهرستان به شمار می روند.

در حال حاضر حمیدیه و ۱۰ شهرستان دیگر استان خوزستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار