شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
در کمیسیون عمرانی نیز جمشید سلحشور، حجت مظفری، مریم ابریشم کار، ابتسام الباجی و عاشور سواری‌پور هر کدام با 21 موافق موفق به حضور در این کمیسیون شدند.
شوشان: نهمین جلسه شورای شهر اهواز در حالی برگزار شد که بار دیگر اعضای کمیسیون‌ها به رای‌گیری گذاشته شدند.

به گزارش فارس، همین جلسه شورای شهر اهواز شامگاه دوشنبه با حضور 21 عضو برگزار شد و اعضای هر کمیسیون با توجه به ابلاغیه فرمانداری و بر اساس رای‌گیری از 9 نفر به پنج نفر کاهش یافت.

انتخاب اعضای کمیسیون‌ها که پنج نفر بوده، بر اساس صلاحدید رییس شورا صورت می‌گرفت و اعضای شورا تنها حق رای دادن به این افراد را داشتند.

بر این اساس قربانعلی سعادت‌نیا، مهدی آلبوشوکه، سیدمحمدجواد رضوی، کاظم سواری و زیبا صالح‌پور هر کدام با 15 رای برای حضور در کمیسیون فرهنگی انتخاب شدند. همچنین جمشید سلحشور، هوشنگ شیرمردی، حسین حیدری، غلامرضا سبزعلی و حجت مظفری هر کدام با 17 رای در کمیسیون حقوقی و املاک برگزیده شدند.

در کمیسیون اقتصادی، سرمایه گزاری و مشارکت‌ها رامی علاسوند، کاظم سواری، هوشنگ شیرمردی، احمد باورساد و زیبا صالح‌پور نیز هر کدام با 17 رای موافق به عضویت در این کمیسیون در آمدند.

در کمیسیون عمرانی نیز جمشید سلحشور، حجت مظفری، مریم ابریشم کار، ابتسام الباجی و عاشور سواری‌پور هر کدام با 21 موافق موفق به حضور در این کمیسیون شدند.

حسین حیدری، اسکندر زنگنه، عاشور سواری‌پور، ناجی سواری و جانعلی خورشیدی نیز هر کدام با 19 رای برای حضور در کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شدند.

در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز آذر زمانپور، علی ناصری، قربانعلی سعادت نیا، غلامرضا سبزعلی و ناجی سواری هر کدام با 18 رای برگزیده شدند.

در کمیسیون ورزش و جوانان هدایت ممبینی، سیدمحمدجواد رضوی، مهدی آلبوشوکه، علی ناصری و آذر زمانپور هر کدام با 19 رای به عضویت در این کمیسیون درآمدند.

احمد باورصاد، حجت مظفری، مریم ابریشم‌کار، ابتسام الباجی و جانعلی خورشیدی هر کدام با 20 رای به عضویت در کمیسیون خدمات شهری درآمدند.

در کمیسیون خدمات شهری در ابتدا نام رامی علاسوند به عنوان پنجمین عضو حضور داشت که بنا به درخواست جانعلی خورشیدی نام وی در این کمیسیون قرار گرفت و رامی علاسوند در کمیسیون اقتصادی، سرمایه گزاری و مشارکت‌ها حضور پیدا کرد.

پس از انتخاب کمیسیون‌ها رییس شورا به موضوع انتخاب سه نفر از اعضا جهت تشکیل کمیسیون مشاغل مزاحم پرداخت و گفت: با توجه به اینکه مشاغل بسیاری در شهر وجود دارد که باعث مزاحمت برای شهروندان می‌شود نیاز است که کمیسیونی جهت پیگیری این امر تشکیل شود.

هدایت ممبینی و سیدمحمدجواد رضوی به همراه معاون دادستان اهواز سه عضو حاضر در این کمیسیون محسوب می‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار