شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۵۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
رییس ستاد انتخابات خوزستان:
رییس ستاد انتخابات خوزستان به ورود هر چه بیشتر شهرداری در نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر نسبت به تغییر فضای بصری شهری، تاکید کرد.
رضا نجاتی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که امروز (هفدهم خردادماه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید شور و نشاط انتخابات در استان ایجاد شود تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات بیست و هشتم خردادماه باشیم.

وی به ورود هر چه بیشتر شهرداری در نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر برای تغییر فضای بصری شهری، گفت:‌ در سطح شهر بنر و بیلبورد در راستای ایجاد شور انتخابات وجود دارد اما باید کمی پررنگ شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: حتی ما از ادارات نیز برای مشارکت مردم خواستیم مطالبی از حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی را در قالب پلاکارد مقابل اداره خود نصب کنند. البته بازهم باید در این زمینه تاکید کرد.

وی خواستار تشکیل کمیته اطلاع رسانی فرمانداری‌های سراسر استان شد و گفت: فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها در خصوص نصب بنر در ادارات و بیلبورد توسط شهرداری‌ها در استان، گزارشاتی به ما ابلاغ کنند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment استاندار نمایندگان مجلس در ملاثانی و ویس و شیبان بدلیل بی تدبیری مسیولین انتخابات نامزدها انتخابات شورای شهر از حق زدن ستاد با نصب یک بنر بزرگ بر روی ستاد خود محروم شدند اشور و نشاط انتخاباتی وجود ندارد . این یک خیانت به شرکت مردم در انتخابات است برخی مسیولین نمی خواهند در شهرستان باوی شورای انتخاباتی باشد . استاندار رسیدگی کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار