شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
فرماندار اهواز، ارسال نشدن به موقع کارت‌ها و برگزاری انتخابات به سه شیوه الکترونیکی، دستی و ترکیبی را دو عامل تأخیر در اعلام نتایج شورای شهر اهواز بیان کرد.
جمال عالمی نیسی پیش از ظهر امروز شنبه ضمن نشست با آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آیت الله کعبی با توجه به قضائی که در شهرستان اهواز حاکم است در خصوص نتایج انتخابات شورای شهر این شهرستان دغدغه دارد که این نگرانی و پیگیرهای نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برای ما مهم است.

وی افزود: پیشنهادهای آیت الله کعبی چه اعزام و حضور تیم بازرسی و چه بازشماری ۳۵ درصد از صندوق‌های انتخابات شورای شهر اهواز قابل انجام است.

فرماندار اهواز بیان کرد: دو مشکل عامل تأخیر اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز هستند که یکی عدم ارسال کارت‌ها به موقع از سوی ستاد مرکزی است که بعضی از این کارت‌ها پنجشنبه و بعضی خود روز جمعه رسیدند.

عالمی نیسی افزود: در این راستا مجبور شدیم انتخابات را به سه شیوه الکترونیکی، دستی و ترکیبی از این دو برگزار کنیم و این بر روند انتخابات مشکل ایجاد کرد؛ حتی در جمع‌بندی و ثبت صورت‌جلسات در سامانه انتخابات مشکل‌ساز شد چون سامانه فقط برای انتخابات الکترونیکی تعریف شده بود.

وی گفت: پس از دو روز همکاران ما در مرکز توانستند سامانه را درست کنند تا نتایج آرای انتخابات دستی در آن ثبت شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار