اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
برنامه نود این هفته در تعطیلات لیگ به تیم ملی اختصاص داشت و فردوسی پور دو تازه وارد تیم ملی را به همراه کی روش به برنامه دعوت کرده بود.
به گزارش شوشان ، برنامه نود 22 مهرماه دوشنبه شب ساعت 10:40 روی آنتن شبکه سه رفت و به علت تعطیلی لیگ برتر به بازی تیم ملی کشورمان مقابل تایلند و بازیکنان تازه وارد اردوی تیم ملی فوتبال و بحث های پشت پرده و فساد در فوتبال پرداخته شد. این برنامه حدود 4 ساعت و نیم به طول انجامید.

سوال پیامکی
سوال این هفته برنامه به نتیجه بازی ایران - تایلند اختصاص یافته بود که در پایان نزدیک 40 درصد به ‌گزینه 1 و37 درصد به ‌گزینه 2 و مابقی گزینه های ذیگر را برگزیدند.




در ابتدا مهرداد(استیون) بیت آشور که فارسی را هم نسبتا خوب حرف می زد مهمان برنامه بود که صحبت‌های وی در گفتگو با فردوسی پور را می توانید در زیر بخوانید:

بیت آشور در ابتدا گفت: از چهار سالگی فوتبال را شروع کردم و بعد از رفتن به دانشگاه و تحصیل در رشته ارتباطات، وارد لیگ شدم.

او در ادامه گفت: اکنون 26 سالم است و چهار سال است که در لیگ MLS آمریکا بازی می کنم.

بیت آشور همچنین با دیدن تصویری از تیم ستارگان لیگ آمریکا نام بازیکنان منتخب آن تیم را اعلام کرد. در این تیم، بیت آشور به همراه بازیکنانی نظیر تیری آنری و دیوید بکام حضور داشت.


در ادمه برنامه "90" تصاویری از بازی های بیت آشور در دوران دبیرستانش پخش کرد. او در واکنش به صحبت فردوسی پور مبنی بر این که تکنیکش خوب است، گفت: بد نیست!

بازیکن جدید تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: پست اصلی ام دفاع راست است.

بیت آشور همچنین گفت که وقتی پنج سالش بوده به ایران سفری داشته و حالا خوشحال است که دوباره به ایران آمده است.

بیت آشور ادامه داد: در آمریکا سنتهای ایرانی مانند نوروز را خیلی زیاد رعایت می کنیم.

او در ادامه از حضورش در تمرینات تیم ملی ابراز رضایت کرد و درباره بازی فردای تیم ملی گفت: کمی از تایلند شناخت دارم. یک بازیکن تایلندی در آمریکا با هم هم بازی بود اما وقتی به او پیامک دادم فهمیدم که حالا در تیم ملی نیست.

بیت آشور در ادامه گفت که از بین بازیکنان ایرانی با رضا قوچان نژاد و حسین ماهینی آشنایی دارد و از جمع قدیمی ها علی دایی را می شناسد.

در ادامه برنامه گزارشی پخش شد که در آن برخی از کارشناسان و دست اندرکاران فوتبال آمریکا درباره بیت آشور اظهارنظر کرده بودند. در این گزارش، کارشناسان متفق القول بودند که بیت آشور یک بازیکن خیلی خوب و توانمند و آینده دار است.

وی در ادامه درباره حضورش در تیم ملی آمریکا گفت: به تیم ملی آمریکا دعوت شدم اما بازی نکردم و بعد مصدوم شدم و عمل کردم. آن زمان به تیم ملی ایران دعوت شدم و خوشحالم که آمدم.

بیت آشور در ادامه گفت که در لیگ آمریکا پیراهن شماره 33 را می پوشد اما در ایران هنوز نمی داند چه شماره ای را خواهد پوشید.

او همچنین از هم گروه شدن ایران و آمریکا در جام جهانی استقبال کرد.

حضور بیت آشور در برنامه 90 حاشیه هایی هم داشت. در ابتدا فردوسی پور از بیت آشور خواست که فارسی حرف بزند و خودش هم قول داد که با ریتم آرام صحبت کند! البته در میان صحبت فردوسی پور متوجه شد که سریع تر از آن صحبت می کند که بیت آشور بتواند او را همراهی کند.

در بخش پایانی حضور بیت آشور هم تصاویری از کودکی های او پخش شد که بیت آشور با دیدن آنها خندید و درباره آنها توضیح داد.

در بخش بعدی عیادت بازیکنان پیشین پرسپولیس از جمله مجتبی محرمی که خودش هم تا چند روز پیش بستری بود از عباس کارگر که تحت عمل جراحی قرار گرفته است پخش شد.


به گزارش مشرق، در ادامه دانیل داوری، دروازه بان جدید تیم ملی فوتبال ایران با حضور در برنامه درباره حضورش در تیم ملی گفت: من از وقتی 6 ساله بودم در شهر خودم فوتبال را شروع کردم ودر 10 سالگی به شهر بزرگتری رفتم. حالا هم چند سال است که در آینتراخت هستم.

وی در ادامه درباره تیم باشگاهی اش گفت: شرایط خوبی در تیم داشتم و همه بازیکنان خوشحال شدیم که توانستیم به بوندسلیگای یک صعود کنیم. حالا اما شرایط سختی داریم چون بازی ها سخت تر است اما کم کم بهتر شده ایم.

داوری درباره رقابتش با دیگر دروازه بان آینتراخت برای حضور در دروازه این تیم گفت: مطمئنا بیشترین تلاشم را می کنم که در بازی های بعدی بهتری عملکرد را داشته باشم و هواداران را خوشحال کنم و در ترکیب ثابت شوم.


داوری در پاسخ به این سوال که چقدر فارسی بلد است گفت: تلاش می کنم فارسی را یاد بگیرم و برای همین با پدرم صحبت می کنم اما سخت است. البته به تازگی در شهر خودم به کلاس فارسی رفته ام.

وی ادامه داد: از فارسی فقط سلام، خوبی، خداحافظ و من در برانشوایگ زندگی می کنم را بلدم! شاید تقصیر پدرم باشد که به من فارسی را یاد نداده است! (با خنده)

در ادامه چند عکس از دوران کودکی و نوجوانی داوری پخش شد و او درباره آنها توضیح داد. یکی از عکس ها به سفر قبلی داوری به ایران مربوط بود که او درباره اش گفت: من 10سالم بود که به ایران آمدم. آن سفر را به خوبی یادم است.

در ادامه تصاویری از بازیکنان قبلی تیم ملی که از لیگ های خارجی به تیم ملی دعوت شده بودند پخش شد. فریدون زندی، امید نظری، امیر شاپورزاده، ویلیام آتشکده، رضا قوچان نژاد، مهرداد بیت آشور و اشکان دژاگه از آن جمله بودند.

در ادامه برنامه تصاویری از صعود تیم آینتراخت برانشوایگ به بوندسلیگا پخش شد.

فردوسی پور در ادامه به داوری گفت که برخی می گویند چون در سه بازی آخر مقدماتی جام جهانی در تیم ملی نبوده ناراحت شده است. داوری با رد این حرف گفت: این مسائل مهم نیستند. در آن زمان از ناحیه زانو مصدوم بودم و نتوانستم. این اتفاق برای من ناراحت کننده بود.

در ادامه هم تصاویری از تمرین های تیم آینتراخت برانشوایگ پخش شد. در این لحظه مجری برنامه از او پرسید که نامش دانیل است یا دانیال؟ داوری پاسخ داد: نامم دانیل است اما نمی دانم چرا در ایران به من می گویند دانیال!

برنامه "90" در ادامه تصاویری از چند گلی که داوری در آلمان دریافت کرده بود نیز پخش کرد که با واکنش جالب او همراه شد. داوری وقتی فهمید که قرار است چه تصاویری را ببیند با خنده گفت: مرسی!

بازیکنان تیم ملی فوتبال که از کشورهای دیگر به تیم ملی اضافه شده اند:

















به گزارش مشرق، کارلوس کی روش آخرین مهمان برنامه نود بود که مدت طولانی تری نیز در برنامه حضور داشت:
کی روش در ابتدای صحبتهای خود گفت: بازی فردا (امروز) برای ما 3 امتیاز دارد و باید تلاش کنیم که پیروز شویم تا در ادامه کار آسانتری داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی در ادامه راجع به روند آماده سازی تیم ملی و سایر رقبای آسیایی و عقب ماندن تیم ملی ایران از آنها در انجام بازی های دوستانه گفت: دقیقا با شما موافق هستم چندین ماه پیش سعی کردم تا توجهات را به این مساله جلب کنم و برنامه بزرگی را تدوین کنیم برای آماده سازی ولی اکنون دیگر نمی توانیم کاری کنیم و باید از آن برای آینده درس بگیریم البته حتی اکنون نیز زمان داریم برای ادامه راه و باید برنامه های بزرگی را برای آینده داشته باشیم و تصمیم بگیریم برای کارهای بزرگ ما اکنون نباید حتی یک روز را از دست بدهیم. هیچ موفقیتی بدون تعهد بالا به دست نمی آید هم اکنون همه چیز در اختیار خودمان است و هیچ چیزی بدون همکاری فدراسیون و سازمان لیگ به دست نمی آید.

کی روش در خصوص انتقاداتی که به لیست تیم ملی شد گفت: من راجع به نظرات مختلف اطلاع دارم ، ما 28 بازیکن به تیم ملی دعوت کردیم و می خواهم راجع به دلایل آن صحبت کنم. بازیکنان جدیدی را دعوت کردیم تا به آنها فرصت هماهنگی بدهیم و یکسری از بازیکنان را دعوت کردیم که مصدوم بودند و می خواهیم از این فرصت برای ریکاوری استفاده کنند و برخی بازیکنان جوان را دعوت کردیم تا آنها را زیر نظر بگیریم. ما بازی دوستانه نداشتیم و باید از این اردو برای آماده سازی در راه جام جهانی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من قول میدهم بازیکنان دیده شوند اظهار نظر حق همه است اما گاهی اوقات اظهار نظرات مغرضانه ای می شود که به نوعی توهین به من و کار من است. ما طبق کار هفتگی مان تمام بازی ها را نگاه می کنیم. اگر معیار من انتخاب بازیکنان تیم صدرنشین لیگ است نمی توانستیم بازیکنان تیم های قعرنشین را انتخاب کنیم. من مطلع شدم که مسئولین تیم فولاد نامه اعتراض آمیز به فدراسیون نوشته اند. این موضوع خنده دار است زیرا چند وقت پیش من یک بازیکن از این تیم به تیم ملی دعوت کردم اما آنها گفتند که این بازیکن مصدوم است اما فردای آنروز آن بازیکن (بختیار رحمانی) بازی کرد. یک مساله حقیقت دارد که هیچ یک از بازیکنان تیم ملی ضمانتی ندارند که همیشه در تیم ملی باشند و من باید یک هماهنگی و هارمونی خاصی در تیمم به وجود آورم.



کی روش در ادامه گفت: من از بازیکنانی دعوت می کنم که اعتقاد دارم استعداد کافی دارند که می توانند به تیم ملی کمک کنند. برنامه من این است که این چالش را در یکسری از بازیکنان که در گذشته ثابت کردند می توانند به ما کمک کنند را داشته باشیم. وقتی که شما تنها 3 یا 4 روز فرصت آماده سازی برای بازی دارید نمی توانید بازیکنان را به طور مداوم عوض کنید و باید بازیکنانی را انتخاب کرد که در این دوره کوتاه توان بازی بین المللی را داشته باشند و این بازیکنان بهترین ها هستند و بار دیگر می گویم که این بازیکنانی که اکنون اینجا هستند باید ثابت کنند که این استحقاق را دارند. وقتی که شما می گویید من از نزدیک لیگ را زیر نظر ندارم من این را یک توهین می دانم زیرا شما صداقت من را زیر سوال می برید و من دیگر اینجا حاضر نمی شوم.

وی ادامه داد: من هیچ مساله خاصی نسبت به منتقدین ندارم و به صحبتهای آنها گوش میدهم ولی وقتی که موافق صحبتهای آنها نیستم آنرا به آنها گوشزد می کنم. به عنوان مثال وقتی شما بازیکنی مثل علی کریمی را دعوت می کنید بنا به دلایلی این کار را می کنید و یک چیزی که در زندگی هست و هیچگاه نمی توان آنرا خریداری کرد آن تجربه است و بازیکنانی که در سطح بین المللی تجربه بالایی دارند بسیار مهم است که این بازیکنان در کنار دیگران تجارب خود را با جوانان تقسیم کنند و وقتی که شما تیمی را نتخاب می کنید باید این موضوع را در نظر بگیرید.

سرمربی تیم ملی گفت: هیچ حساسیت خاصی برای پیدا کردن بازیکنان جدید ندارم ما تمامی بازیکنان را از نزدیک زیر نظر داشتم و بیش از 90 درصد بازی ها را به صورت ضبط شده دوباره نگاه می کنیم و حتی بعضی از دستیارانم تمیرینات تیم ها را دنبال می کنند و حتی عملکرد برخی بازیکنان مثل نکونام و آندو و خلعتبری را به صورت کامل و به شکل کامپکت در اختیار داریم. به عنوان مثال در لیگ هایی مثل پرتغال و برزیل یا کشورهای دیگر، بازیکنان داخلی بسیار کم هستند و اینگونه آمارها در خصوص دعوت بازیکنان به تیم ملی اطلاعات غلط به مخاطبان می دهد.



کی روش در ادامه گفت: تعداد زیاد بازیکنان دعوت شده از پرسپولیس استقلال و سپاهان به تیم ملی به دلیل این است که این تیم ها تیم های بزرگی هستند و طبیعی است که همیشه بهترین ها در تیم های بزرگ بازی می کنند.

وی در خصوص دعوت از جهانبخش در تیم ملی خاطرنشان کرد: می خواهم اسم جدیدی به شما اعلام کنم ما دو لیست داریم ماتریکس آ و ماتریکس ب، جهانبخش شانس زیادی داشت که به لیست اول ما اضافه شود و نظر من این است که در 4 - 5 ماه گذشته که این بازیکن تمرینات بین المللی را انجام داده بسیار بهتر از قبل شده زیرا تمرین در آن سطح بسیار مشکل است و بازیکن در آن فشار تمرینات بسیار بهتر رشد می کند. کاری که من در اینجا انجام می دهم یک شعبده بازی است و می خواهم با استفاده از بازیکنان جوان آینده تیم ملی را تامین کنم. اگر من هم مثل کره جنوبی فرصت انجام بازی های بین المللی دوستانه را داشتم می توانستم بسیار بهتر از این در انتخاب بازیکنان عمل کنم.

وی در ادامه گفت: وقتی وارد اتوبوس شدم دچار سردرد شدم! زیرا تمامی بازیکنان بسیار آماده هستند و این موضوع برای بازی فردا (امروز) مرا دچار سردرگمی برای انتخاب بازیکنان کرده است ولی از هواداران می خواهم که ما را تنها نگذارند و پیشاپیش عید قربان را به همه آنها تبریک می گویم.

کی روش گفت: ما باید بهترین تلاشمان را ارائه کنیم و باید بازی را با یک ذهنیت خوب شروع کنیم و با ارائه یک بازی زیبا ادامه دهیم و با حمایت هواداران و مردم بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص دعوت از سردار آزمون در تیم ملی گفت: بله ما این بازیکن را زیر نظر داریم نه تنها او بلکه تمام بازیکنان را زیر نظر داریم خیلی خوشحال هستم که او در خارج از ایران بازی می کند و فکر می کنم تجربه بازی در خارج از ایران برای آینده فوتبال ایران نیز خوب باشد.

کی روش درباره دعوت از بازیکنان مصدوم در تیم ملی نظیر پولادی و خسرو حیدری گفت: هدف من این بود که با دعوت از پولادی و حیدری آنها را از نظر پزشکی زیر نظر داشته باشیم زیرا آنها بازیکنان مهمی هستند برای تیم ملی و می توانیم از مصدومیت آنها یک پیش آگاهی داشته باشیم و آنها را زیر نظر بگیریم. هدف من این است که با سرمربیان و مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ارتباط باشم و ببینیم که چه چیزی برای تیم ملی و آینده فوتبال بهتر است. ما می توانیم مراقب بازیکنان باشیم و منافع دو تیم استقلال و پرسپولیس را در نظر بگیریم.

وی بار دیگر در خصوص انتقاداتی که از لیست تیم ملی می شود گفت: وقتی که 28 بازیکن را در اردو دارید ، تمامی افراد متخصص که در ایران هستند و فکر می کردم فوتبال را خیلی خوب درک می کنند می توانستند متوجه این موضوع باشند. من فکر می کنم می بایست یکسری قوانین جدید را در ارتباط با هواداران و اصحاب رسانه داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی درباره مشکلاتی که زمین های فوتبال در ایران دارند گفت: نظر من این است که زمینهای فوتبال ما و امکانات زیربنایی ما باید بهتر از این باشد و این مساله برای آینده فوتبال ما بسیار بهتر است. وقتی که زمین خوب باشد سرعت پاس دادن بالا می رود و این موضوع باعث پیشرفت فوتبال می شود.

وی در ادامه گفت: پس از صعود تیم ملی به جام جهانی و جشن ملی فوتبال این حق طرفداران فوتبال است که در جام جهانی نیز بهترین عملکرد را داشته باشیم و به بحث های حاشیه ای خاتمه دهیم و متحد و یکدل تیم ملی را حمایت کنیم در راه نتیجه گیری در جام جهانی که تنها با آماده سازی خوب این امر امکان پذیر است. ما این فرصت را داریم که یک برنامه خوب برای آماده سازی تیم ملی تدوین کنیم و می بایست این کار را الان انجام دهیم مساله دوم این است که باید این بازی ها را در خارج از زمین نیز انجام دهیم و این موضوع دستاورد خوبی برای آینده دارد و میتواند میراث خوبی برای آینده فوتبال ایران داشته باشد.

کی روش در خصوص دروازه بان های تیم ملی و اینکه آیا ممکن است رحمتی بار دیگر به تیم ملی دعوت شود یا خیر گفت: در لیست ما 5 دروازه بان وجود دارد و بازیکنانی که ما در لیستمان داریم بازیکنانی هستند که در اردو هستند به اضافه سوشا مکانی و علیرضا حقیقی و همانطور که گفتم امکان دارد هرلحظه بازیکنی اضافه یا کم شوند. من دوست دارم فرصت به بازیکنانی داده شود که در لیست من هستند و باید این بازیکنان بازی کنند و تجربه بین المللی به دست آورند. از الان تا جام جهانی ما می بایست برنامه داشته باشیم تا فرصت به بازیکنان جوان داده شود. تیم ملی استرالیا که 56 بازیکن بین المللی در لیگ های مختتلف دارد در مقابل برزیل و فرانسه 6 گل خورد و مطمئنا نمی توان بدون تجربه بین المللی به مصاف این تیم ها رفت.

سرمربی تیم ملی در پایان راجع به پیشنهاد تیم ملی ایرلند برای همکاری با این تیم گفت: ذهن من در حال حاضر متمرکز تیم ملی است و من تا جولای 2014 در تیم ملی ایران هستم و به هیچ پیشنهاد دیگری فکر نمی کنم اما برای من باعث افتخار است که چنین پیشنهاداتی داشته باشم.









بخش پایانی برنامه نود به مسائل مطرح شده اخیر در خصوص پشت پرده و فساد در فوتبال ایران اختصاص داشت.



ریشه اصلی مسائل پشت پرده و فساد در فوتبال به بازی راه آهن و آلومینیوم هرمزگان فصل پیش اختصاص داشت. محسن قهرمانی داور آن بازی بود و تیم راه آهن در آن بازی دو بر یک به پیروزی رسید.




علی دایی اعتقاد داشت که کادر فنی راه آهن در فصل گذشته ارتباطی با مسائل پشت پرده نداشته و کادر مدیریتی و عکاس باشگاه راه آهن در این خصوص مرتکب تخلف شده اند.



مهدی تارتار سرمربی پیشین راه آهن نیز هرگونه ارتباط کادر فنی زمان خود با داوران را رد کرد.



مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن نیز عنوان کرد: پولی که از بازیکنان و کادر فنی تیم راه آهن جمع می کردم طبق دستور مولایی بدنساز تیم راه آهن به حساب یک خانم در مشهد واریز می کردم.



حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای از پیگیری پرونده مذکور به صورت جدی و با دقت خبر داد. وی همچنین در خصوص برخورد با داوران متخلف در آن زمان گفت: در همان زمان ما اسامی 7 داور را به کمیته داوران به عنوان متخلف اعلام کردیم فکر می کنم در همان زمان محسن قهرمانی دو ماه محروم شد.



محمدرضا مامانی بازیکن پیشین تیم فوتبال راه آهن گفت: مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن 5 میلیون تومان به عنوان قرض از من دریافت کرد اما پس از مدتی برای دریافت این پول مراجعه کردم که اکبری به من گفت " قرار بود نیم فصل از تیم جدا شوی اما من با دایی صحبت کردم و جداییت منتفی شد بنابراین این 5 میلیون تومان شیرینی شما به من باشد". اما مسعود اکبری عکاس باشگاه راه آهن این موضوع را تکذیب کرد.



بهمن دهقان مشاور دایی متهم به زدن سیلی به صورت عکاس باشگاه راه آهن بود که این موضوع را تکذیب کرد.

در بخش دیگری از برنامه رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن و علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه نود پاسخگوی سوالات فردوسی پور بودند.



رئیسی کیا در صحبتهای خود گفت: نمی دانم چرا مسائل پشت پرده داوری بازی سپاهان و پرسپولیس به اینجا ارتباط پیدا کرده است؟ اگر قرار به غش کردن به طرفی است باید مدیرعامل تراکتورسازی نیز برای بازی تیمشان با پرسپولیس و اتفاقات آن خواستار رسیدگی به این موضوع باشد. در خصوص کنار گذاشته شدن اکبری عکاس باشگاه نیز باید این را بگویم که ما به خاطر آحفظ آرامش تیم و درگیری که اکبری با دهقان داشت او را به صورت موقت از تیم کنار گذاشتیم. اگر تمامی مشکلات و مسائل پشت پرده داوری در ارتباط با اکبری است چرا در این فصل پیشنهادی به ما نمی شود و اکنون تیم ما در این وضعیت قرار دارد؟



کریمی: در 30 شهریور حاتم و مولایی دنبال این بودند که قهرمانی تخلف کرده است یا خیر؟ من در حال تمرین در ورزشگاه پاس بودم که اطرافیان شما با من تماس گرفتند و گفتند بیایم دفتر شما تا قضییه قهرمانی را جمع کنیم. من که در حال آمدن به آنجا بودم بارها با قهرمانی تماس گرفتم که موفق به صحبت با وی نشدم. در دفتر شما مولایی حاتم دختر کوچولوی شما دهقان و یک فرد بهزاد نامی بود که شما در آنجا به مولایی پرخاش کردید. شما در انجا گفتید که حتی مدیرعامل راه آهن را  می خواهید عوض کنید؛ مولایی که مربی بدنساز تیم است چرا قبل از یکی بازی های راه آهن فصل گذشته یک ساعت قبل از بازی اصرار داشت که اکبری پول را به حساب یک خانم در مشهد واریز کند و حتی یکی از نزدیکان دایی بارها و بارها پیگیر این موضوع بود؟  آقای دایی شما که می گویید داوری من در دربی و قبول نکردن گل محمد نوری در آن بازی مشکوک بوده یعنی که من با استقلالی ها زد و بند کردم و شما به استقلال نیز تهمت زدید.



مولایی : مگر تیم کادر فنی نداشته که همه چیز را به من نسبت می دهند چرا من باید این کار را می کردم؟ خوشبختانه در تیم ما دوربین تمامی اتفاقات را ضبط می کرد و می توانید از طریق آن به اصل واقعیت پی ببرید.

اکبری : الان تمام مشکلات داوری فوتبال ایران و مشکلات داوری بازی سپاهان و پرسپولیس به من مرتبط می شود. قبل از بازی ما مولایی یک برگه به من داد که در آن یک شماره حساب نوشته شده بود و به من گفت این شماره حساب یک خانم است در مشهد که باید 2 میلیون تومان به حساب وی واریز شود. ضمن اینکه چرا باید در تاریخ 31 شهریور آقای دهقان با من تماس بگیرد و بگوید کمی و کسری نداری؟ و چرا پیش ما نمی ایی؟ و در خواست شماره حساب آن خانم را از من کردند.

دهقان: می گویند که من گفته ام که حبیب کاشانی را می خواهم مدیرعامل راه آهن کنم؟ این موضوع کاملا دروغ است.

کریمی: من نه داورم که ترس و واهمه ای داشته باشم و نه به جایی وصل هستم اما آیا شما نگفتید که مالک باشگاه از نتایج تیم ناراحت هست و قرار است حبیب کاشانی جایگزین رئیسی کیا شود؟

دایی: دفتر ما یک دفتر 70 - 80 متری است و من هم آنجا بودم.

کریمی: شما در آنجا دختران حضور داشت و می خواست با ماژیک روی دیوار خط خطی کند و شما حواستان به او بود.

دایی: من یعنی گوشم نمی شنود؟

کریمی: حتی به من گفتند که به پرسپولیس بروم اما گفتم که به دلیل دربی نمی توانم این کار را بکنم حتی گفتند اگر به شموشک هم برویم شما را می بریم.

دایی: تمام صحبتهای کریمی خیلی هایش را قبول ندارم اما خواهش می کنم آخر این برنامه را یک بار دیگر مرور کنید.

کریمی : شما به من نگفتید اما آقای دهقان بارها به من این حرف را گفتند.

دایی: به علی دایی نمی توانند چیزی را بچسبانند اما سیاست آقایان این است که به دور و بری های من این مسائل را بچسابنند اما من نمی گذارم این موضوع به وقوع بپیوندد.

منبع عکسها: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار