شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
باید نابینا بود تا نابینایان را درک نمود.نابینایان دوست دارند مثل سایر افراد جامعه از فرصتهای برابر برخوردار گردندو به جای ترحم امکانات و شرایط را برایشان فراهم نموده و یاریشان کنیم کما اینکه توانیهای این عزیزان در این نقاشیها مشهود است واین نمایشگاه حاصل زحمات اساتید این استان علی الخصوص استاد بدری است که زحمات زیادی را جهت آموزش روشندلان عزیز استان کشیدند.
شوشان: مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی نابینایان و کم بینایان استان خوزستان با حضور مدیر کل بهزیستی ، مسئولین استانی و کشوری در سالن اجتماعات موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

به گزارش شوشان ، در این مراسم مدیر کل بهزیستی خوزستان ضمن تشکر از همه دست اندر کاران برگزاری این نمایشگاه بیان داشت:خداوند در قرآن کریم قسم می خورد به انسان و نه به انسان سالم یا برخوردار از سلامت جسمی بلکه به انسان بودن انسانها و تواناییهای آنها قسم می خوردو همه انسانها از دیدگاه خداوند یکسان هستند و آنهایی که به ریسمان الهی چنگ می زنند ماندگار و موفق خواهند بود .


صدیق راد در ادامه گفت: باید نابینا بود تا نابینایان را درک نمود.نابینایان دوست دارند مثل سایر افراد جامعه از فرصتهای برابر برخوردار گردندو به جای ترحم امکانات و شرایط را برایشان فراهم نموده و یاریشان کنیم کما اینکه توانیهای این عزیزان در این نقاشیها مشهود است واین نمایشگاه حاصل زحمات اساتید این استان علی الخصوص استاد بدری است که زحمات زیادی را جهت آموزش روشندلان عزیز استان کشیدند.

وی بیان داشت: 172 دانشجو نابینا تحت پوشش بهزیستی خوزستان بوده و حدود7000 نابینا تشکیل پرونده داده اندو انجمن ها و ngo های زیادی در سطح استان با مجوز بهزیستی به نابینایان خدمات می رسانند که ما علاقه مند به گسترش این انجمن ها جهت یاری رساندن هرچه بیشتر به روشندلان عزیز هستیم.

گفتنی است در این مراسم از نفرات برتر با اهدا تندیس ،لوح تقدیر و هدایای نقدی تقدیر شد ، این نمایشگاه از تاریخ22 مهرماه لغایت 30مهرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برپا می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار