اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز: نمودار ابتلا در این روزها با نمودار اوج بیماری در پیک قبلی خوزستان برابری می‌کند و این مساله نشان می‌دهد که روزهای بسیار بدتری پیش رو داریم.
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: اکنون در استان خوزستان در حال تجربه روزهای اولیه پیک جدید بیماری هستیم اما نمودار ابتلا در این روزها با نمودار اوج بیماری در پیک قبلی خوزستان برابری می‌کند و این مساله نشان می‌دهد که روزهای بسیار بدتری پیش رو داریم.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی اظهار کرد: میزان مراجعات روزانه به مراکز منتخب بهداشتی غرب اهواز به مرز یک هزار نفر رسیده است. به طور متوسط روزانه حدود ۳۰۰ بیمار تنها در غرب شهر اهواز شناسایی می‌شوند و با احتساب شرق اهواز، روزانه حدود ۶۰۰ بیمار جدید شناسایی می‌شوند.

وی افزود: میزان مراجعه به بیمارستان‌ها بسیار بالا رفته است و ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری تکمیل می‌شود و اگر این روند در روزهای آینده ادامه داشته باشد، نگرانی‌های ما بسیار جدی‌تر خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با تاکید بر لزوم مراقبت جدی شهروندان در پیشگیری از ابتلا به کرونا، گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمتر از ۵۰ درصد رسیده است و از مردم خواهش می‌کنیم دستورالعمل‌ها به ویژه استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری را رعایت کنند. این روزها اهمیت رعایت فاصله‌گذاری، با اهمیت استفاده از ماسک یا دریافت واکسن برابری می‌کند.

وی افزود: اکنون در استان خوزستان در حال تجربه روزهای اولیه پیک جدید بیماری هستیم اما نمودار ابتلا در این روزها با نمودار اوج بیماری در پیک قبلی خوزستان برابری می‌کند و این مساله نشان می‌دهد که روزهای بسیار بدتری پیش رو داریم و اگر همت جهادی نشود، در یکی دو هفته آینده روزهای بدتری را تجربه خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار