اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
اخیرا در فضازی مجازی اخبار کذب و فضاسازی های علیه گزینه احتمالی معاون اولی رییسی منتشر شده است که بیان چند نکته در شفاف سازی این مسائل خالی از لطف نیست.
درباره اخبار کذب و فضاسازی های منتشر شده اخیر در فضای مجازی علیه آقای دکتر مخبر ، موارد ذیل را جهت اطلاع دوستان ارسال میکنم :

 درباره ادعای واگذاری زمین به یک موسسه فرهنگی : 

موسسه فرهنگی علامه مخبر دزفولی به همت جمعی از خیرین و دلسوزان و با پیشنهاد نامگذاری آن توسط امام جمعه وقت ایت الله اراکی در سال ۱۳۷۳ به بهره برداری رسید.

این موسسه طی قریب به ۳۰ سال خدمتگذاری و با داشتن بیش از ۳۰ هزار عضو فعال متعهد به ارتقا سطح دانش و خدمت به عموم فرهیختگان شمال استان خوزستان دانسته و گواه این موضوع دستیابی به عنوان کتابخانه نمونه کشور در سال ۱۳۹۷ می باشد.

هیچ فرد یا نهادی در این موسسه فرهنگی و عام المنفعه انتفاع شخصی نداشته و ندارد و بر همین اساس جناب اقای دکتر محمد مخبر در هیچ کدام از ارکان اجرایی این موسسه نقشی ندارند
در خصوص نحوه واگذاری اراضی به این موسسه در ۲۰ سال قبل،با عنایت به قوانین احیا اراضی بایر منابع ملی مصوب سال ۱۳۶۵ مجلس،عرصه فوق در یک روند کاملا شفاف وقانونی و پس از طی مراحل مختلف به این موسسه واگذار گردیده است.

با توجه به بایر و دیم بودن اراضی ذکر شده موسسه فرهنگی علامه مخبر تمامی عواید حاصل را  در راستای تعهد این موسسه صرف احیا و بهسازی این اراضی نموده است.

 درباره ادعای عضویت فرزند ایشان در هیات مدیره چند شرکت : 

نرم افزارهای ثبت شرکت‌ها تمام شرکتهایی که زمانی بوده‌ای را میاورند و این ۹ شرکت مربوط به ۱۰ سال و عملا رزومه هستند.

(همزمانی ندارند)
سجاد مخبر در ۷ سال گذشته فقط مدیر عامل و عضو هیات مدیره مدیره نسیم سلامت پاسارگاد بوده و بعضا بنا به ماموریت‌ها مقطعی در شرکت های زیر مجموعه عضو و خارج شده (در ۷-۸ سال گذشته)

یعنی مثلا با سرچ دقیقتر معلوم میشود ایشان از ابتدای ۹۹ تا الان فقط در نسیم سلامت پاسارگاد و ۲ شرکت زیرمجموعه بوده‌اند.

 درباره ادعای دریافت وام شخصی از سوی فرزند ایشان: 

جوابیه بانک پاسارگاد در خصوص اتهامات مطرح شده پیرامون شرکت نسیم سلامت پاسارگاد:

آنچه در ارتباط با مبلغ 850 میلیارد ریال در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد مشاهده شده سهم افزایش سرمایه و یا در واقع بدهی بانک پاسارگاد به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد بوده که ابتدائا و بنا به قاعده تا زمان افزایش سرماهی در حساب بدهکاران ثبت می‌شود.

با توجه به اتهامات بی‌اساس و کذبی که در شبکه‌های اجتماعی علیه مدیرعامل شرکت نسیم سلامت پاسارگاد (از زیرمجموعه‌های گروه مالی پاسارگاد) مطرح شده‌است، مواردی به شرح فایل ضمیمه را جهت شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی به استحضار می‌رساند:

1. مبلغ مندرج در صورت‌های مالی بانک، به نام شرکت نسیم سلامت پاسارگاد ارتباطی به شخص آقای دکتر سجاد مخبر نداشته و ایشان و شرکت یاد شده هیچ گونه بدهی به بانک پاسارگاد نداشته و ندارند.

2. آنچه در ارتباط با مبلغ 850 میلیارد ریال در صورت‌های مالی بانک پاسارگاد مشاهده شده سهم افزایش سرمایه و یا در واقع بدهی بانک پاسارگاد به شرکت نسیم سلامت پاسارگاد بوده که ابتدائا و بنا به قاعده تا زمان افزایش سرماهی در حساب بدهکاران ثبت می‌شود.

3. شرکت نسیم سلامت پاسارگاد و ‌آقای دکتر سجاد مخبر به عنوان مجری ماموریت دارند 7000 تخت بیمارستانی در سح کشور به منظور توسعه زیرساخت‌های سلامت ملی و رفع نیازهای درمانی هم میهنان عزیز احداث نمایند.

مبلغ مذکور بخش بسیار کوچکی از هزینه‌های احداث بیمارستان 1000 تختخوابی قم است که با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملیات اجرایی آن آغاز، از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و بخش مهمی از آن تا اوایل سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار