شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
رئیس بازرسی کل کشور:
حجت الاسلام حسن درویشیان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه رئیس بازرسی کل خوزستان گفت: مسئله مهم در سازمان بازرسی مبارزه با فساد است و همکاران ما با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنند.
رئیس بازرسی کل کشور گفت: مسئله مهم در سازمان بازرسی مبارزه با فساد است و همکاران ما با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام حسن درویشیان پیش از ظهر یکشنبه در مراسم معارفه رئیس بازرسی کل خوزستان با اشاره به اینکه این استان برای کل نظام یک استان خاص است و نگاه ویژه ای به آن می‌شود، اظهار کرد: اگر رشادت‌های مردم استان خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود بی شک امروز این آرامشی که کشور از آن برخوردار است را نداشتیم به همین دلیل مسئولان وظیفه دارند خدمت به مردم خوزستان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات خوزستان اظهار کرد: این مشکلات قابل رفع و رجوع است و یک کار جهادی و انقلابی را می‌طلبد. قطعاً اگر مجموعه و سازمانی قصد دارد در انجام وظایف خود به خوبی عمل کند باید از مدیران شایسته، لایق و با انگیزه استفاده کند و شایسته سالاری را مدنظر داشته باشد.

رئیس بازرسی کل کشور، ضمن برشمردن دیگر عوامل موفقیت یک سازمان بیان کرد: داشتن برنامه ریزی مناسب و توجه به قانون دومین عامل موفقیت است و سومین عامل نیز نظارت جدی بر اجرای برنامه‌های سازمان و قوانین است.

حجت الاسلام درویشیان ضمن اشاره به نقش مهم نظارت در همه سازمان بیان کرد: در هیچ سطحی از بخش‌ها و سطح‌های مختلفی مدیریتی سراغ ندارید که موضوع نظارت بر حسن انجام کارها و وظایف وجود نداشته باشد یا کم رنگ و کم اهمیت باشد به همین دلیل همه در هر رده‌ای باید موضوع نظارت را جدی بگیرند چرا که از تخلف جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: رویکرد ما در سازمان بازرسی شناسایی ساختارها برای مبارزه با فساد است. حالا ما یک مجموعه عوامل را به دولت معرفی کردیم تحت عنوان (گلوگاه‌های فساد) و قرار است تمرکز ما روی این آسیب‌ها و رفع آنها باشد.

رئیس بازرسی کل کشور در ادامه گفت: ما هرچه بر پیشگیری تلاش کنیم بهتر از آن است که بعد از چند سال بخواهیم با یک فساد بزرگ برخورد کنیم لذا باید به موقع هشدار داده شود و به موقع جلوگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین درویشیان گفت: مسئله مهم در سازمان بازرسی مبارزه با فساد است اگر چه بازرسی ابزاری است برای اعمال نظارت اما اقدامات قبل از بازرسی اهمیت ویژه‌ای دارد.

امروز با حضور رئیس بازرسی کل کشور، محمد آقاجری به عنوان رئیس بازرسی کل خوزستان با اختیارات ویژه معارفه شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار