اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستانی باید تا هفته آینده به ۸۰ درصد برسد تا از میانگین کشوری عقب نمانیم.

ولی‌الله حیاتی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۱۱ آبان‌ماه) برگزار شد، با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان بسیار پایین و در حد ۴۳ درصد است.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها نیز کاهش یافته است که این مساله موجب نزولی شدن رتبه خوزستان در رعایت پروتکل‌ها در سطح کشور شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: بانک‌های خوزستان یک هفته برای نصب دستگاه تهویه هوا و افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی فرصت دارند.

حیاتی با تاکید بر این‌که مردم نباید دچار عادی‌انگاری شوند، افزود: میزان پوشش واکسیناسیون در افراد بالای ۱۲ سال خوزستان ۷۳ درصد است که انتظار می‌رود مردم سریعا نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

وی گفت: از طرف دیگر، پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزان خوزستانی باید تا هفته آینده به ۸۰ درصد برسد تا از میانگین کشوری عقب نمانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با بیان این‌که باید با افزایش پوشش واکسیناسیون ایمنی لازم برای مقابله با موج ششم ایجاد شود، افزود: خوزستان وسعت و جمعیت زیادی دارد بنابراین در زمینه واکسیناسیون نیز باید تلاش بیشتری شود.

وی با اشاره به اهمیت شناسایی بیماران در جلوگیری از وقوع پیک بعدی، بیان کرد: فرمانداری اهواز باید نسبت به تامین خودروهای مورد نیاز طرح شهید سلیمانی جدیت بیشتری داشته باشد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار