اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: پیگیر حل مشکل استخدامی مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه هستیم.
رضا نجاتی بیان کرد: حدود ۳۰ نفر از مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه در اعتراض به جذب نشدن در آموزش و پرورش شب گذشته مقابل ورودی استانداری خوزستان تجمع کرده بودند که برای صحبت با این مربیان آنها را به درون استانداری هدایت کردیم.

وی گفت: این مربیان از سال ۹۲ تا ۹۷ به صورت پیمانی مشغول به کار بوده اند و اکنون به دلیل مازاد مربی امکان به کارگیری آنها وجود ندارد.

نجاتی ادامه داد: با مربیان در خصوص قوانین و مسیر استخدامی صحبت کردم و قول پیگیری مشکل آنها داده شد.

وی افزود: برای جذب این مربیان باید سازو کار استخدام نیرو ایجاد شود و شرایط برای فعالیت آنها بر اساس قانون وجود داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تیم بازرسی با همکاری استانداری خوزستان و آموزش و پرورش استان برای پیگیری حل مشکل این مربیان تشکیل شده است.

وی گفت: از رییس آموزش و پرورش ایذه درخواست کردیم تا در حد امکان، از این افراد برای تدریس استفاده شود.

نجاتی افزود: شب گذشته این مربیان در مهمانسرای آموزش و پرورش اسکان داده شدند و از آنها درخواست کردیم از تجمع مقابل ساختمان استانداری خودداری کنند. 

طبق اعلام آموزش و پرورش خوزستان در استان یکهزار و ۳۰۰ مربی مازاد پیش دبستانی وجود دارد که بیشتر این افراد در ایذه و باغملک هستند.

این نیروها با اجباری شدن دوره پیش دبستانی از سال ۹۲ تا ۹۷ مشغول به کار شدند اما به دلیل مازاد نیرو و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و نبود فضای مورد نیاز امکان به کارگیری این افراد نیست.

مربیان پیش دبستانی شهرستان ایذه در یک سال گذشته چند بار در اعتراض به این موضوع تجمع کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار