شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۱۰۷۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۲
شوشان: شهردار جدید اهواز گفت: حضور عبدالحسین مقتدایی در استان خوزستان، روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید.

سیدخلف موسوی با اشاره به انتخاب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: حضور مقتدایی در استان خوزستان روند عمرانی را شتاب خواهد بخشید.

وی اضافه کرد: چیره شدن بر علل درونی عقب ماندگی خوزستان جز با کنار گذاشتن اختلافات امکان پذیر نیست و این امر هنر استاندار جدید است که در راستای اجرایی کردن آنها تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت.

شهردار جدید اهواز تصریح کرد: همه آحاد و اقشار از جمله مردم و مسئولان باید در چارچوب برنامه‌های دولت در مسیر حمایت از استاندار جدید گام بردارند تا هر چه سریع‌تر بتوان شاهد تحولات خوب و مثبت در استان بود.

وی اضافه کرد: البته در این میان استاندار هم وظایف سنگینی بر عهده دارد که باید با رفتار هوشمندانه خود بدون وامداری به هیچ و گروهی، خدمت‌رسانی و رشد و شکوفایی بخش‌های مختلف استان را رقم بزند.

موسوی همچنین عنوان کرد: به طور یقین استاندار جدید خوزستان از ارتباط نزدیک خود با هیئت دولت برای رفع مشکلات مردم استان خوزستان نهایت استفاده را خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به کارنامه و سوابق اجرایی استاندار جدید خوزستان خاطرنشان کرد: عبدالحسین مقتدایی در حالی برای دومین بار به عنوان استاندار و نماینده عالی دولت در خوزستان انتخاب می‌شود که مردم این استان با توجه به عملکرد وی در سالیان گذشته امیدوارند با تلاش و پشتکار باعث ارتقا و رشد این خطه از ایران اسلامی شود.

منبع : فارس


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
comment
1
1
comment باسلام
من با سخنان سنجیده وکاملا منطقی شهردارمحترم موافق هستم وامیدوارم باحمایت همه جانبه ازدکترمقتدایی باعث شکوفایی ورشد استان عزیزمان باشیم
comment
مخالف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
comment
0
1
comment مدیر کل ما فامیل مقتدائی و دوست شهردار الان خیلی خوش به حاش توپم نمیتونه تکونش بده خوش به حالش مدام پیش ماپز میده
comment
م لیراوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment سخنانت ایول داره اقای موسوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار